Wprowadzenie


…. Z przymrużeniem oka… ....ZŁOTE MYŚLI MAMY WSPANIAŁEGO SYNKA I CÓRECZKI....




"Spójrz w oczy dziecka zobaczysz Boga."

- Phil Bosmans


"Dziecko może nauczyć dorosłych trzech rzeczy: cieszyć się bez powodu, być ciągle czymś zajętym i domagać się - ze wszystkich sił - tego, czego pragnie."

- Paulo Coelho

"Jest jedna miłość, która nie liczy na wzajemność, nie szczędzi ofiar, płacze a przebacza, odepchnięta wraca - to miłość macierzyńska."
- Józef Ignacy Kraszewski

poniedziałek, 30 kwietnia 2012

Makijaż dzienny...brąz-złoto (3)

Najpierw instrukcja:


Nałóż bazę pod cienie.
Następnie na całą górną powiekę nanieś biały, matowy cień (aż pod brwi).
Przygotuj trzy cienie o podobnych kolorach złoty, ciemny i jasny brąz.   
Ciemny brąz nanieś w załamaniu powieki oraz wydłuż zewnętrzny kącik oka.
Następnie jasnym brązem rozetrzyj narysowaną linię, aby nie była tak agresywna.
Złoty cień nanieś na całą ruchomą powiekę.
W wewnętrznym kąciku oka oraz tuż pod łukiem brwiowym nanieś biały cień.
Linię wodną zaznacz czarną kredką. Na górnej powiece zrób cienką czarną kreskę, wydłużając ją w zewnętrznym kąciku oka. Jeśli nie masz wprawy w używaniu eyelinera, spróbuj narysować czarną kredką tuż przy rzęsach (na górnej powiece) krótką kreskę, a następnie ją rozmazać-rozciągnąć poza zewnętrzny kącik oka. Tusz na rzęsy. Gotowe. Powodzenia .Monia

Opis całkiem przyjemny i wydawałoby się, że prosty więc spróbowałam.

Moje poczynania:





























To jest moja wizja i moje wykonanie.
Zachęcam do wykonywania makijażu razem zemną. Wykonuj makijaż na podstawie "instrukcji" (tak jak ja) i prześlij zdjęcia do mnie. Ja otrzymane wizje makijażu opublikuję na swoim blogu. Ciekawa jestem czy na podstawie tej samej"instrukcji wykonywania makijażu"(listu) można zrobić różne wersje makijażu. 

1 komentarz:

  1. Witam!

    Bardzo ładnie wykonany makijaż. Jak sama wykonam go na swoich oczach to prześlę fotografie.

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.