Wprowadzenie


…. Z przymrużeniem oka… ....ZŁOTE MYŚLI MAMY WSPANIAŁEGO SYNKA I CÓRECZKI....




"Spójrz w oczy dziecka zobaczysz Boga."

- Phil Bosmans


"Dziecko może nauczyć dorosłych trzech rzeczy: cieszyć się bez powodu, być ciągle czymś zajętym i domagać się - ze wszystkich sił - tego, czego pragnie."

- Paulo Coelho

"Jest jedna miłość, która nie liczy na wzajemność, nie szczędzi ofiar, płacze a przebacza, odepchnięta wraca - to miłość macierzyńska."
- Józef Ignacy Kraszewski

piątek, 27 kwietnia 2012

pierwsze koty za płoty...TURKUS...(1)

Witajcie,
dostałam interesujący list od maxi. Maxi zaproponowała mi makijaż w odcieniach turkusu. Więc spróbowałam... Nie będę ściemniać, ręce mi się trzęsły...

A oto fragment listu od Maxi:


"Proponuję makijaż z wykorzystaniem turkusu (jasny, ciemny) i różu. Dodatkowo będzie ci potrzebny biały i beżowy cień.
Zacznij od nałożenia jasnego turkusu na  2/3 powieki ruchomej od zewnętrznej części oka (tak aby wewnętrzny kącik nie był pokryty cieniem).
Ciemny turkus nanieś w zewnętrznym kąciku oka powieki ruchomej oraz w załamaniu i lekko powyżej(trzymaj się cały czas zewnętrznego kącika). Ciemny cień nałóż kolistymi ruchami, dociągając do końca brwi, wydłużając tym samym oko.
Wewnętrzny kącik oka (pozostałą 1/3 oka) pokryj beżowym cieniem. Różowym cieniem zrób kreskę na górnej powiece, tuż przy rzęsach. Tym samym cieniem zrób kreskę na dolnej powiece i przeciągnij ją do zewnętrznego kącika oka.
Tuż pod łukiem brwiowym nanieś biały cień. Miłej zabawy! Maxi."


                                           




 Mam nadzieję, że jakoś sobie poradziłam J.
 Jestem bardzo ciekawa waszych opinii. Czekam także na rady.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz.