Wprowadzenie


…. Z przymrużeniem oka… ....ZŁOTE MYŚLI MAMY WSPANIAŁEGO SYNKA I CÓRECZKI....




"Spójrz w oczy dziecka zobaczysz Boga."

- Phil Bosmans


"Dziecko może nauczyć dorosłych trzech rzeczy: cieszyć się bez powodu, być ciągle czymś zajętym i domagać się - ze wszystkich sił - tego, czego pragnie."

- Paulo Coelho

"Jest jedna miłość, która nie liczy na wzajemność, nie szczędzi ofiar, płacze a przebacza, odepchnięta wraca - to miłość macierzyńska."
- Józef Ignacy Kraszewski

wtorek, 8 maja 2012

"Biblia" dla rodziców

Tak jak każdy katolik powinien mieć w domu Pismo Święte, tak każdy początkujący rodzic powinien mieć te trzy książki, autor Heidi Murkoff:

* " W oczekiwaniu na dziecko "
* " Pierwszy rok życia dziecka "
    * " Drugi i trzeci rok życia dziecka"

Według mnie, te książki to taka "Biblia dla rodziców".
Pierwszą książkę kupiłam sobie, gdy tylko dowiedziałam się, że jestem ciąży. Tuż przed porodem zaczęłam czytać drugą część. A teraz kiedy mój Skarbuś skończył roczek pobiegłam do empiku kupić część trzecią.
Książki są bardzo fajnie, przejrzyście napisane. Podzielone są na miesiące życia dziecka. Każdy miesiąc składa się z podrozdziałów np.: Co twoje dziecko może potrafić. Czego można się spodziewać w czasie badania okresowego. Co może cię niepokoić. Opisane są tam problemy i sytuacje, z którymi możesz się spotkać w danym miesiącu życia dziecka.

Mam jeszcze kilka innych książek o podobnej tematyce, jednak te trzy książki są dla mnie najlepsze. Serdecznie polecam. Warto przeczytać!










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz.