Wprowadzenie


…. Z przymrużeniem oka… ....ZŁOTE MYŚLI MAMY WSPANIAŁEGO SYNKA I CÓRECZKI....




"Spójrz w oczy dziecka zobaczysz Boga."

- Phil Bosmans


"Dziecko może nauczyć dorosłych trzech rzeczy: cieszyć się bez powodu, być ciągle czymś zajętym i domagać się - ze wszystkich sił - tego, czego pragnie."

- Paulo Coelho

"Jest jedna miłość, która nie liczy na wzajemność, nie szczędzi ofiar, płacze a przebacza, odepchnięta wraca - to miłość macierzyńska."
- Józef Ignacy Kraszewski

środa, 2 maja 2012

Pieluchy-majteczki..tym razem nie do pływania.


Witajcie!
Skoro pierwszy post był o pieluchach to idę za ciosem, tym samym wyczerpując temat.
Tym razem będzie o pieluszkach jednorazowych codziennych.
Pisze o nich, gdyż zdziwił mnie fakt, że nie wszystkie mamy wiedzą o ich istnieniu.
Pieluszki-majteczki, bo o nich mowa, powinny być znane każdej mamie, która ma dziecko już chodzące. Są zwłaszcza przeznaczone dla dzieci, które nie potrafią usiedzieć w jednym miejscu.
Mój synuś zalicza się do tych dzieci J, więc dla mnie nie istnieją inne pieluchy niż takie „majteczki”. Odkąd mój synuś skończył 9,5 miesiąca i postawił pierwsze kroki (a nawet wcześniej, gdy zaczął raczkować) używam pieluch majteczek, gdyż mój Szkrab nie jest w stanie nawet na chwilę się położyć na zmianę pampersa.

Pieluchy majteczki mają złączone boki, przez co nie męczę się goniąc malucha i próbując mu zakleić równo boczki. Ponieważ boki są złączone pieluchę wkłada się na pupę przeciągając przez nogi (jak majtki). Zmianę pampersa można wykonywać, gdy dziecko stoi, siedzi, a nawet leży (czyż to nie mega ułatwienie J).
Jeśli chodzi o firmę, to ja znalazłam na rynku tylko dwie takie, które wypuszczają pielucho-majtki dla niemowląt i małych dzieci: Huggies (ok.45zł) oraz Pampers (ok.56zł).

Które lepsze? Hmm…ja kupuje je na zmianę.
Huggies są wygodniejsze, a Pampersy bardziej chłonne. 


A mój sposób na zmianę pieluchy rozbrykanemu bąbelkowi?!
Stawiam Go na parapecie, przy szybie, gdy mój Skarb podziwia widoki przez okno, ja szybciutko wymieniam mu pieluszkę z pełnej na suchą :-) Polecam!




1 komentarz:

  1. Witam. Też ich uzywam i w 100% mogę je polecić!!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.