Wprowadzenie


…. Z przymrużeniem oka… ....ZŁOTE MYŚLI MAMY WSPANIAŁEGO SYNKA I CÓRECZKI....




"Spójrz w oczy dziecka zobaczysz Boga."

- Phil Bosmans


"Dziecko może nauczyć dorosłych trzech rzeczy: cieszyć się bez powodu, być ciągle czymś zajętym i domagać się - ze wszystkich sił - tego, czego pragnie."

- Paulo Coelho

"Jest jedna miłość, która nie liczy na wzajemność, nie szczędzi ofiar, płacze a przebacza, odepchnięta wraca - to miłość macierzyńska."
- Józef Ignacy Kraszewski

wtorek, 26 czerwca 2012

...cytat z lekcji..ZONK!

...jak szybko dorasta nasza młodzież..cytat z lekcji...


W ramach wprowadzenia. Mój kochany Mężuś jest nauczycielem w podstawówce. 
 Wraz z końcem roku szkolnego, jak zwykle, w klasach szóstych, przeprowadził ankietę z pytaniami typu: jak podobały ci się lekcje? co byś zmienił? itd.

Jedna dziewczynka napisała:
* odp. Pana lubię za..."szczerość do wszystkiego, za podejście do uczniów, za zabawność. 
I przede wszystkim za zajebisty charakter. Będzie Pan jednym z trzech nauczycieli za którymi będę tęsknić."

Jeśli mam być szczera to mnie troszkę zatkało jak to przeczytałam! 
Gdzie tak za moich czasów do nauczyciela pisać, chyba jestem już stara (mam 26 lat). 
Jak te czasy się zmieniają!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz.