Wprowadzenie


…. Z przymrużeniem oka… ....ZŁOTE MYŚLI MAMY WSPANIAŁEGO SYNKA I CÓRECZKI....




"Spójrz w oczy dziecka zobaczysz Boga."

- Phil Bosmans


"Dziecko może nauczyć dorosłych trzech rzeczy: cieszyć się bez powodu, być ciągle czymś zajętym i domagać się - ze wszystkich sił - tego, czego pragnie."

- Paulo Coelho

"Jest jedna miłość, która nie liczy na wzajemność, nie szczędzi ofiar, płacze a przebacza, odepchnięta wraca - to miłość macierzyńska."
- Józef Ignacy Kraszewski

sobota, 6 października 2012

Outfit - Jeans + nowy nabytek: adidasy




















* kurteczka /H&M/
* body /Tesco/
* spodnie /Zara/
* buty /Nike/
* apaszka /New Yorker/



* Zadowolona, że udało się kupić takie fajne butki, włożyłam od razu Synkowi nowości na nóżki a stare w pudełku włożyłam do wózka na zakupy ... wszystko byłoby ok, gdyby nie fakt, że z wózka wyciągnęłam tylko Synka a stare butki, pudełko i PARAGON zostały w koszyku...zorientowałam się dopiero wieczorem....no cóż... teraz pozostaje trzymać kciuki, aby buty nie rozleciały się za szybko, bo o gwarancji mogę zapomnieć bez paragonu :/



Ja też skorzystałam z zakupów, oto mój nowy nabytek :)






21 komentarzy:

  1. Butki śliczne! Powinny się trzymać bo wyglądają na solidne.
    Twoje buty również świetne, ja niestety nie potrafię chodzić w wysokich butach :( Więc zazdroszczę :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ...te są naprawdę wygodne, wypróbuj sobie buty na takich własnie koturnach, inaczej w nich się chodzi niż w szpilkach:)

      Usuń
  2. jaki śliczny gentelmen:) a butki pewnie długo posłużą...ja za to mam bardzo podobne do Twoich:) tylko bez tej czerwonej obwódki, która mi się tez podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mój Osinek ma identyczne adidaski! A twoje są rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne buty kupiłaś :) a Młody, jaki nosi rozmiar obuwia? mój Maksiu przy nim ma mega wielką stopę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :) Synuś nosi butki w rozmiarze 24. A twój Maksiu jaki rozmiar ma??

      Usuń
  5. Śliczny chłopczyk :) A jakie ma ładne włoski !!

    OdpowiedzUsuń
  6. ja uwielbiam chłopięce buciki, twoje też bardzo trendy:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoda że paragon zaginął:( Twoje są super:D

    OdpowiedzUsuń
  8. Elegancik słodziaśny :))))

    Butki Twoje też niczego sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapraszam serdecznie do zabawy na Babylandii.
    Do wygrania aż 5 zestawów "Gryzmołów" od Czuczu :)
    Szczegóły tutaj:

    http://babylandiaa.blogspot.com/2012/09/konkurs-z-czuczu.html

    Lub na Candy w którym do wygrania ciekawa książka dla dzieci i kilka dodatków :)
    Jeśli macie ochotę wziać udział zaglądnijcie tutaj:

    http://ksiazeczki-synka-i-coreczki.blogspot.com/2012/08/urodzinowe-candy.html

    Z góry przepraszam za spam...
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne zdjęcia masz <3
    obserwuje i zapraszam do siebie:)
    mr-joeblack.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam kupować buty, mogłabym ich mieć tysiące par. buty tworzą strój nadają mu niepowtarzalny charakter.
    Twoje są bardzo ładne, ale wyysokie. wygodne?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo wygodne!!! choć na spacery /czyt. bieg/ z Synkiem się nie nadają:)

      Usuń
  12. Piekne buty:) zarówno synka jak i Twoje. Ale masz przystojniaka w domu.

    OdpowiedzUsuń
  13. Mały elegancik :) Lubię połączenie dzinsu z jasnymi butkami.
    Twoje buty absolutnie genialne!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.