Wprowadzenie


…. Z przymrużeniem oka… ....ZŁOTE MYŚLI MAMY WSPANIAŁEGO SYNKA I CÓRECZKI....




"Spójrz w oczy dziecka zobaczysz Boga."

- Phil Bosmans


"Dziecko może nauczyć dorosłych trzech rzeczy: cieszyć się bez powodu, być ciągle czymś zajętym i domagać się - ze wszystkich sił - tego, czego pragnie."

- Paulo Coelho

"Jest jedna miłość, która nie liczy na wzajemność, nie szczędzi ofiar, płacze a przebacza, odepchnięta wraca - to miłość macierzyńska."
- Józef Ignacy Kraszewski

czwartek, 8 listopada 2012

nominowana...Libster Blog

Zostałam nominowana...
i bardzo dziękuję za nominację http://natalie-kate.blogspot.com/
oto fragment z powyższego bloga:

Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę" Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię  nominował."


pytania:

1. Ulubiona piosenka

Niezmiennie od x lat : "Time of my Life"z filmu Dirty Dancing



2. Najciekawsza książka, którą przeczytałaś

Trudne pytanie...hmmm...chyba takiej nie mam...uwielbiam czytać...wiele książek jest fantastycznych


3. Najgorszy film jaki oglądałaś

Nie pamiętam...ale pewnie jakiś polski...nie przepadam za polskimi filmami
/wyjątek komedie romantyczne/


4. Ideał męża

Ideałem jest Mój Mąż..nic dodać nic ująć
/Przystojny, kochający, czuły, opiekuńczy itd../



5. Najbardziej zwariowana rzecz jaką zrobiłaś w życiu

Myślę i myślę...jestem osobą spokojną, odpowiedzialną, która długo myśli zanim coś zrobi....
...więc szaleństw u mnie nie ma...jak coś to głupoty, o których staram się zapomnieć



6. Najlepszy serial
Uwielbiam telenowelki brazylijskie :)


7. Kawa czy herbata

Kawa! Kawa! Kawa!
Nie cierpię herbaty!!!

8. Miejsce na świecie, które chciałabyś zobaczyć

Chiny


9. Ulubiona marka perfum

Nie mam. Często zmieniam perfumy.


10. Najfajniejszy dzień w roku

23.04 - dzień urodzin mojego Synka
oraz wszystkie wakacyjne, ciepłe dni


11. Wolisz wiosnę czy jesień


Oczywiście, że wiosnę! A najbardziej LATO!!!





Nominuję Blogi:





Moje pytania:



1. Wymarzone miejsce na wakacje?

2. Ulubiona słodycz?

3. Ulubiona zabawa z dzieckiem?

4. Rozmowa z drugą osobą przez telefon czy przez internet np. gg, co wolisz?

5. Spódnica czy spodnie?

6. Ulubiona piosenka? 

7. Samochód czy rower?

8. Ulubiony kolor szminki?

9. Ulubiony codzienny kosmetyk?

10. Jaki wybrałabyś strój/przebranie na bal karnawałowy?

11. Jaka jesteś: pesymistka, optymistka, realistka?




idziemy na spacerek...


10 komentarzy:

  1. Ja też nienawidzę polskich filmów... :/
    Tylko ku.. chu.. su.. ja pier... i sex...
    Bez przesady... Tak jak piszesz dobrze, że są nasze komedie romantyczne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie o to mi chodziło :)
      Dosadnie to napisałaś!

      Usuń
  2. dziękuję bardzo za nominację. już brałam niestety udział w tej zabawie i wszystkie koleżanki blogerki byłby nominowane, więc nie mam kogo nawet wybrać.
    cudny uśmiech pełen ząbków :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szkoda :(
      następnym razem będę szybsza:)

      Usuń
  3. alez elegancki ten Twoj mężczyzna:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki za nominację odpowiem w najbliższym czasie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.