Wprowadzenie


…. Z przymrużeniem oka… ....ZŁOTE MYŚLI MAMY WSPANIAŁEGO SYNKA I CÓRECZKI....




"Spójrz w oczy dziecka zobaczysz Boga."

- Phil Bosmans


"Dziecko może nauczyć dorosłych trzech rzeczy: cieszyć się bez powodu, być ciągle czymś zajętym i domagać się - ze wszystkich sił - tego, czego pragnie."

- Paulo Coelho

"Jest jedna miłość, która nie liczy na wzajemność, nie szczędzi ofiar, płacze a przebacza, odepchnięta wraca - to miłość macierzyńska."
- Józef Ignacy Kraszewski

piątek, 28 grudnia 2012

po Świętach...

... tak długo się na nie czeka..
..a One tak szybko mijają...
... Święta:


Wigilijne kolędowanie:





 Prezent dla Babci i Dziadzia:



Świąteczny poranek z Tomkiem:



Pierwszy Dzień  Świąt - zabawa z Dziadziem:

 Prezenciki:



A tak Rodzice wspólnie spędzali święta:


Pokochałam Święta!
Wcześniej kojarzyły mi się ze smutkiem, z tęsknotą za rodzinnymi Świętami.
Te Święta były wesołe i cudowne.
  Od kilku lat nie miałam tak wspaniałych Świąt!

13 komentarzy:

  1. Widać, że atmosfera była przednia :) Synuś na pewno był zadowolony co widać z resztą, a to najważniejsze :)
    Niektóre Święta faktycznie mogą się źle kojarzyć, najważniejsze byśmy mieli odpowiednie nastawienie.
    Pozdrawiam i Szczęśliwego Nowego Roku :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniale, że Święta Wam się udały! U nas też Tomek króluje ;) Synuś w wersji eleganckiej wygląda bombowo!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaki elegancki :))) i szczęśliwy widać, że i mu święta się podobały. Ja od kiedy jestem mamą jakoś bardziej przeżywam święta i sprawiają mi więcej radości.

    OdpowiedzUsuń
  4. elegancik malutki:))
    Ciesze sie że mieliście takie udane święta, jeśli to możliwe życzę wam aby w przyszłym roku były jeszcze fajniejsze:)

    OdpowiedzUsuń
  5. to prawda czeka się długo a przemijają bardzo szybko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. o Jezusie! Co za Elegancik, co za Słodziak!
    zachwycam się!

    OdpowiedzUsuń
  7. ja tez kocham świeta!!!! Szczesliwego Nowego Roku!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. kochana ja ten kolor mam z rozjasniacza uzyskany, robilam balejaz przez kilka lat. teraz robie refleksy zlocisto miodowe farba ale u fryzjera i nie wiem jaki to odcien ;/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.