Wprowadzenie


…. Z przymrużeniem oka… ....ZŁOTE MYŚLI MAMY WSPANIAŁEGO SYNKA I CÓRECZKI....




"Spójrz w oczy dziecka zobaczysz Boga."

- Phil Bosmans


"Dziecko może nauczyć dorosłych trzech rzeczy: cieszyć się bez powodu, być ciągle czymś zajętym i domagać się - ze wszystkich sił - tego, czego pragnie."

- Paulo Coelho

"Jest jedna miłość, która nie liczy na wzajemność, nie szczędzi ofiar, płacze a przebacza, odepchnięta wraca - to miłość macierzyńska."
- Józef Ignacy Kraszewski

czwartek, 13 grudnia 2012

Rozpoczynam dzień z E. Chodakowską


zainspirowana wpisami na blogu Eweliny http://ewelina-szlabs.blogspot.com/
postanowiłam zacząć dzień z Ewą Chodakowską:






Polecam każdemu:)))

15 komentarzy:

  1. O tak, szok trening to jest to! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o tak!! dzięki za takie fajne pomysły:))

      Usuń
  2. Ewelinę też podczytuję i dzięki niej też zaczynam dzień od gimnastyki (oczywiście nie każdy ale staram się)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oo Ewelina potrafi namieszać w głowie/pozytywnie oczywiście:)

      Usuń
  3. mi też by sie przydało tak poćwiczyć tylko z czasem rano gorzej :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja jestem w domu więc nie mam problemu...Synuś czasem łapie mnie za włosy lub wskakuje na mnie podczas ćwiczeń...ale nie z takimi rzeczami sobie radziłam:P

      Usuń
  4. heheh ja moge popatrzec jak inni cwicza:P

    OdpowiedzUsuń
  5. Teraz tylko trochę wytrwałości i ćwiczenia staną się nieodłączną częścią dnia!

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyba też muszę zacząć ćwiczyć:D

    OdpowiedzUsuń
  7. mam w planach zacząć ćwiczenia z Ewą w przyszłym roku jesienią, po porodzie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Od jutra zaczynam ćwiczenia na orbitreku 1000 cal dziennie. Mam nadzieję tylko, że od jutra :) ( 4 kg do stracenia).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj napisałaś niebezpieczne słowo "od jutra" - ja jak mówię , że coś od jutra zrobię, to kończy się na pustej obietnicy :p /bo jutro mam coś innego do roboty/
      Miłego ćwiczenia życzę:))

      Usuń
    2. Miałaś rację, ale za to dzisiaj 50 minut ćwiczeń dały mi w kość.
      Wszystko mnie boli :(
      Jutro dalej ćwiczę.

      Usuń

Dziękuję za komentarz.