Wprowadzenie


…. Z przymrużeniem oka… ....ZŁOTE MYŚLI MAMY WSPANIAŁEGO SYNKA I CÓRECZKI....




"Spójrz w oczy dziecka zobaczysz Boga."

- Phil Bosmans


"Dziecko może nauczyć dorosłych trzech rzeczy: cieszyć się bez powodu, być ciągle czymś zajętym i domagać się - ze wszystkich sił - tego, czego pragnie."

- Paulo Coelho

"Jest jedna miłość, która nie liczy na wzajemność, nie szczędzi ofiar, płacze a przebacza, odepchnięta wraca - to miłość macierzyńska."
- Józef Ignacy Kraszewski

poniedziałek, 14 stycznia 2013

Jedzenie przez internet..

Wcześniej, o tym myślałam, ale dopiero wczoraj po przeczytaniu posta na blogu:
http://e-brudnopis.blogspot.com/2013/01/zakupy-z-dzieckiem.html  zdecydowałam się na zakup produktów spożywczych przez internet w sklepie TESCO. 
Nigdy jeszcze tego nie robiłam. Przez internet kupowałam już ciuchy i inne przedmioty, ale nigdy jedzenie. 

Jestem bardzo zadowolona, ceny mniej więcej takie jak w sklepie, warzywa świeże,
 do tego nie trzeba dźwigać, bo pan przynosi produkty do domu. 
Zamówienie złożyłam wieczorem w niedzielę, a w poniedziałek o godz. 10 miałam już zakupy w domu.
Dostawa kosztowała mnie ok. 6zł. 
Wiadomo, to nie to samo co pójść do sklepu pooglądać, podotykać, ale jak  idzie się na zakupy z dzieckiem, a do sklepu trzeba dojechać 15 km, to czasem warto zrobić je siedząc w domu.








hahaha ... to tak jak ja:




7 komentarzy:

  1. O, to coś dla mnie :D Nawet nie wiedziałam, że można u nich zamawiać przez internet.

    OdpowiedzUsuń
  2. O kurcze, muszę zrobić tak jak Ty, to świetny pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  3. my zamawiamy z almy, często wędliny, jeszcze ani razu nie natrafiłam na coś popsutego. bierzemy też dużo napojów wiec dla nas to bardzo wygodne jak dostejemy to do domu bez dźwigania, za dostawe nie płacimy

    OdpowiedzUsuń
  4. to jest genialny sposób, szkoda, że u mnie nie funkcjonuje jeszcze tesco shop on-line.
    zwłaszcza w takim okresie jak teraz, gdzie wszyscy są chorzy lepiej unikać takich skupisk ludzi, poza tym zakupy zimą, w tych kurtkach, czapkach itd to koszmar ;/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też lubię zakupy przez internet np na allegro i właśnie przymierzam się do zakupów w tesco on line. jest to chyba dobry sposób na zaoszczędzenie czasu i może nawet i trochę pieniędzy, bo kupujemy tylko to co akurat jest potrzebne. Nie kupiłabym tylko warzyw i owoców, bo te kupujemy na ryneczku. Są tam na pewno świeższe :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak to świetna sprawa. Ja już robię zakupy w Tesco przez internet od dawna. U mnie od 10 do 14 dostawa kosztuje 2,98 :) Na dodatek pan dostawca pyta, gdzie rozpakować zakupy... będąc już w przedpokoju. Dla mnie to wybawienie bo mąż caluteńkie dni pracuje.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne te obrazki pododawałaś, bardzo mi znajome ;)
    Nie wiem, ja chyba bym się nie zdecydowała na takie zakupy, choć to jakby nie patrzeć oszczędność, bo Pan przynosi tylko to co Ci potrzeba, bez ciastek, dodatkowej kawy i żołnierzyków dla Smyka :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.