Wprowadzenie


…. Z przymrużeniem oka… ....ZŁOTE MYŚLI MAMY WSPANIAŁEGO SYNKA I CÓRECZKI....




"Spójrz w oczy dziecka zobaczysz Boga."

- Phil Bosmans


"Dziecko może nauczyć dorosłych trzech rzeczy: cieszyć się bez powodu, być ciągle czymś zajętym i domagać się - ze wszystkich sił - tego, czego pragnie."

- Paulo Coelho

"Jest jedna miłość, która nie liczy na wzajemność, nie szczędzi ofiar, płacze a przebacza, odepchnięta wraca - to miłość macierzyńska."
- Józef Ignacy Kraszewski

środa, 2 stycznia 2013

Marzy mi się...

MUST HAVE













biała koszula złote ćwieki






 


NIKE



 

















* zdjęcia przykładowe, ściągnięte z internetu





                                 To jest początek mojej dłuuuugiej listy ;)




*Ciekawe co na to mój kochany Mąż...zawsze, gdy wracam z zakupów z nowa parą butów ciągle pyta się co ja będę robić z taka ilością butów...
...to ja Mu powtarzam, że ponad 30 par butów to wcale nie jest dużo :D 






Teraz
 tylko czekam, aż kochana Siostrunia znajdzie czas dla mnie, 
bo jak zakupy to tylko z Siostrą
/czekam Mała!/
i oczywiście z Synkiem :D

14 komentarzy:

  1. Mój Maluch się nie nadaje do chodzenia po sklepach :D Dlatego głównie kupuję wszystko przez internet.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze...to mój Synek tez się nie nadaje...ale nie mam co z nim zrobić:) a przez internet dla mnie to nie to samo-nie można przymierzyć, dotknąć :/ uwielbiam wędrowac po sklepach

      Usuń
  2. Zakupy z siostrą - fajnie ale zakuy z dzieckiem to już wyzwanie:)
    Mój też nie koniecznie nadaje się na zakupy ale czasami zabieram go ze sobą bo musi uczyć się.

    OdpowiedzUsuń
  3. podoba mi sie wszystko:)) tez chce:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też mam słabość do butów i torebek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja do butów i szminek/błyszczyków :))

      Usuń
  5. Mój mąż już się nawet nie pyta po co mi kolejna para butów. Ot, po prostu trzeba kupić i już ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Te buty z ćwiekami sa super:)

    OdpowiedzUsuń
  7. spooora lista must have :D i widze duzo cudeniek!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.