Wprowadzenie


…. Z przymrużeniem oka… ....ZŁOTE MYŚLI MAMY WSPANIAŁEGO SYNKA I CÓRECZKI....




"Spójrz w oczy dziecka zobaczysz Boga."

- Phil Bosmans


"Dziecko może nauczyć dorosłych trzech rzeczy: cieszyć się bez powodu, być ciągle czymś zajętym i domagać się - ze wszystkich sił - tego, czego pragnie."

- Paulo Coelho

"Jest jedna miłość, która nie liczy na wzajemność, nie szczędzi ofiar, płacze a przebacza, odepchnięta wraca - to miłość macierzyńska."
- Józef Ignacy Kraszewski

czwartek, 10 stycznia 2013

moje wyprzedaże....

byłam, zaliczyłam, a teraz czekam na te wakacyjne ..

...WYPRZEDAŻE!!!

Zakupy były z Synkiem, więc sprawa nie była łatwa, ale daliśmy radę...zresztą jak zwykle:)

oto co udało się nam  kupić:

dla mnie:
/hehe.. jak ja nie lubię czarnych rzeczy, a tu proszę większość czarna - to chyba dlatego, że mój brzuszek po porodzie wygląda najlepiej w tym kolorze:)

/SUKIENKA - NEW YORKER/


/SUKIENKA - NEW YORKER/



/BLUZKA, SPÓDNICA - NEW YORKER/




 /BLUZKA - NEW YORKER/



 /NO NAME/


 dla Męża:

 /KOSZULKA-NEW YORKER, SWETER-RESERVED/

/i jeszcze szalik dostał:)/

dla Synka:

/KSIĄŻECZKA - CARREFOUR/


/SPODNIE - H&M/

/BLUZKA - CUBUS/



oj chyba się starzeję...coraz ciężej mi coś kupić...w sklepie wszystko było takie sobie ...
..mało było fajnych ciuchów wg mnie

13 komentarzy:

  1. Ja mam podobnie. Idę do sklepu z nastawieniem na kupno czegoś dla siebie, ale w rezultacie nic mi się nie podoba i wracam z rzeczami dla... dzieci :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę, że zakupy jednak udane :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie mam co narzekać...tylko butów nie było fajowych:/

      Usuń
  3. Bardzo fajne łowy... najbardziej mi się podoba książeczka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Synuś też najbardziej był zadowolony z książeczki:)

      Usuń
  4. Książeczka i żółte spodnie bombowe :)))
    Ja dla siebie również mam problem z zakupem ciuchów, ale za to dla synka i męża mogę kupować na potęgę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mój mąż jest bardzo wybredny - nie jest łatwo mu coś kupić:)

      Usuń
  5. mamuśka, gdzie Ty będziesz w tych szałowych kieckach chodzić? bomba!

    OdpowiedzUsuń
  6. Gdzie Ty będziesz w tym chodzić?Poimprezujecie pewnie w tym roku.A mnie najbardziej podoba się ta pierwsza sukienka,sweter dla męża (oj gdyby mój chciał w swetrach chodzić:/) i spodnie dla synka:)Fajnie że zakupki udane.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już w jednej sukience byłam:) wystarczy nałożyć grube rajstopy lub leginsy, buty płaskie i strój robi się mniej elegancki:))
      .... i jeszcze zapomniałam napisac o sweterku, który kupiłam - w Orsay'u jest promocja na swetry 2 w cenie 1!

      Usuń
  7. Super zakupy, udały się to widać gołym okiem ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.