Wprowadzenie


…. Z przymrużeniem oka… ....ZŁOTE MYŚLI MAMY WSPANIAŁEGO SYNKA I CÓRECZKI....




"Spójrz w oczy dziecka zobaczysz Boga."

- Phil Bosmans


"Dziecko może nauczyć dorosłych trzech rzeczy: cieszyć się bez powodu, być ciągle czymś zajętym i domagać się - ze wszystkich sił - tego, czego pragnie."

- Paulo Coelho

"Jest jedna miłość, która nie liczy na wzajemność, nie szczędzi ofiar, płacze a przebacza, odepchnięta wraca - to miłość macierzyńska."
- Józef Ignacy Kraszewski

sobota, 19 stycznia 2013

Muszę się pochwalić..

muszę się pochwalić jaką mam wspaniałą Siostrę

Rano patrzę na komórkę, a tam wiadomość sms "Mała sprawdź facebook", więc poszłam sprawdzić..
....a tam ...
....moja kochana Siostra umieściła to: 
/dla wyjaśnienia, to ja/


Z siostrą zawsze byliśmy razem...jest trzy lata młodsza ode mnie...mieliśmy wspólny pokój....ciągle się kłóciliśmy o ciuchy...nawet dochodziło do rękoczynów...Mama zawsze powtarzała "jesteście siostrami, musicie się kochać, a nie ciągle kłócić" /gdyby teraz Mama nas widziała..byłaby z nas dumna....teraz nie wyobrażamy sobie życia bez siebie!
Jest dla mnie nie tylko siostrą, ale i jak trzeba Mamą.

Mam nadzieję, że mój Synuś też będzie miał takie wspaniałe rodzeństwo.


12 komentarzy:

  1. eh poryczalam sie:))
    piekny prezent dostalas:)

    OdpowiedzUsuń
  2. i właśnie taką relację chcę stworzyć między moimi dziećmi, czeka mnie dużo pracy. mądrze was mama wychowała. piekny gest!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zrobie wszystko by Mrowki tak bardzo sie kochaly:) Piekne!

    OdpowiedzUsuń
  4. jejku, aż łezka mi się zakręciła w oku (odkąd mamy synka to stałam się straszną płaczką :P). Obie śliczne jesteście i widać ile Was łączy. Ja także nie zapomnę tego jak w okresie dojrzewania kłóciłam się z Siostrą, biłam itp (młodsza o 4 lata) i tylko ze łzami w oczach myślałam o tym, czy kiedyś nadejdzie taki czas, że będziemy prawdziwe, takie kochane dla siebie... no i nadszedł :)

    Kochana, a co to tam widziałam "mam nadzieję, że Synuś też będzie miał takie rodzeństwo"? No to do roboty, to się przekonasz hehe :)
    Pozdrawiam Was :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Rodzeństwo to skarb. Teraz to wiem, kiedy jesteśmy już dorośli i mamy wsparcie w sobie. Wcześniej bywało różnie... ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  7. masz wspaniałego bloga! będzie mi miło jeśli spodoba Ci się mój i również go zaobserwujesz ;))

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale super az sie poplakalam. Szczesciary z Was dwie;)

    OdpowiedzUsuń
  9. super :) zawsze chciałam mieć siostrę ... ma brata:D
    ale za to mam dwie córki :) więc jest materiał na niezłą przyjaźń.
    Pozdrawiam Cię super-Siostro :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.