Wprowadzenie


…. Z przymrużeniem oka… ....ZŁOTE MYŚLI MAMY WSPANIAŁEGO SYNKA I CÓRECZKI....




"Spójrz w oczy dziecka zobaczysz Boga."

- Phil Bosmans


"Dziecko może nauczyć dorosłych trzech rzeczy: cieszyć się bez powodu, być ciągle czymś zajętym i domagać się - ze wszystkich sił - tego, czego pragnie."

- Paulo Coelho

"Jest jedna miłość, która nie liczy na wzajemność, nie szczędzi ofiar, płacze a przebacza, odepchnięta wraca - to miłość macierzyńska."
- Józef Ignacy Kraszewski

środa, 9 stycznia 2013

po olejowaniu włosów...

..więc jestem po olejowaniu włosów...a raczej w trakcie /bo nie zamierzam przestawać!/...
o olejowaniu włosów pisałam TU

...na razie udało mi się dwa razy nałożyć olej na włosy...a już widać efekty..

...jak ja to robię?

rozczesuję porządnie włosy i nakładam na noc olej słonecznikowy (ok 2 łyżek stołowych-tak aby pokryć dokładnie włosy), rano myję głowę szamponem bez SLS (ja używam Johnson Baby, mojego Synka), następnie nakładam maskę Pantene PRO-V. Spłukuję dokładnie włosy. Zawijam w ręcznik. Po kilku minutach spryskuję włosy odżywką Gliss Kur, rozczesuję grzebieniem o dużym rozstawie i na końce nakładam serum Joanna - z Apteczki Babuni.



Efekt niesamowity. 
Włosy są lśniące, miękkie, sypkie. Moje ciężkie włosy nagle zrobiły się lekkie. 
Końce bardziej "przylizane", ale tu jeszcze dużo jest do zrobienia.
Nie ma śladu po oleju /bałam się, że włosy będą przetłuszczone/


Polecam:)



Zawsze razem...
...nawet jak chcę zaglądnąć na bloga obok siedzi Synuś...monitor musi być podzielony na pół 
/ja czytam bloga-a Synuś ogląda teledyski dla dzieci:)) /


*Walczymy z zębami. 
Synusiowi wychodzą ostatnie zęby. Koszmar trwa już drugi tydzień! Kiedy to się skończy?!

12 komentarzy:

  1. O kurde, zapomniałam! Dzisiaj mam w planach myć głowę to zaraz ją naolejuje i umyje wieczorem. Dzięki za przypomnienie i wytrwałości, bo widzę, że efektami jesteś już zadowolona to oby tak dalej :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawa jestem czy u ciebie też takie efekty będą:)

      Usuń
  2. O ludzie rano nie dałabym rady tyle zrobić. Zrób kiedys fotke efektów:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :DD no cóż ja siedzę w domu z Synkiem...ale zawsze możesz spróbować olejowac włosy na 2 godziny przed myciem wieczorem:)

      Usuń
  3. może jak Igi podrośnie to będę mogła się tak zająć włosami, ale chciałabym mieć taki efekt. A co do zębów to współczuję, my jesteśmy dopiero na starcie :(

    OdpowiedzUsuń
  4. pokaż efekt na zdjęciu :)
    u nas też zęby, trójki... marzy mi się dzień, w którym wyjdzie w całości ostatni ząb.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. próbowałam robic zdjęcia..ale kiepskie wychodzą i nic nie widać...jak mi się uda lepszej jakości zrobić to na pewno dam:)

      Usuń
  5. Fajnie, ze takie efekty są, muszę się wziąć za swoje włosy.
    Życzę wytrwałości przy ząbkowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. U nas też zęby ciągle :/

    Zapraszam po wyróżnienie http://czymzajacmalucha.blogspot.com/2013/01/czego-o-mnie-nie-wiecie-versatile.html :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oby jak najszybciej wyskoczyły, bo mamy dość ząbkowania

      Usuń

Dziękuję za komentarz.