Wprowadzenie


…. Z przymrużeniem oka… ....ZŁOTE MYŚLI MAMY WSPANIAŁEGO SYNKA I CÓRECZKI....




"Spójrz w oczy dziecka zobaczysz Boga."

- Phil Bosmans


"Dziecko może nauczyć dorosłych trzech rzeczy: cieszyć się bez powodu, być ciągle czymś zajętym i domagać się - ze wszystkich sił - tego, czego pragnie."

- Paulo Coelho

"Jest jedna miłość, która nie liczy na wzajemność, nie szczędzi ofiar, płacze a przebacza, odepchnięta wraca - to miłość macierzyńska."
- Józef Ignacy Kraszewski

sobota, 5 stycznia 2013

Zdjęcia na papierze...



uwielbiam oglądać zdjęcia... 
najbardziej te na papierze...więc raz/dwa razy do roku wywołuję zdjęcia....zdecydowałam, że wywołam fotki na Boże Narodzenie i wezmę je  na rodzinne spotkania...cóż wiadomo jak działa nasza poczta polska  - zdjęcia doszły wczoraj :)












eee... no troszkę mnie poniosło..hiihihi.. nie jest tak źle z naszą pocztą...ale nie mogłam się oprzeć tym demotywatorom :D




Bo ja w ogóle nie o tym chciałam :p

Chciałam pokazać pierwszy cudny album Synka
 /zamówiliśmy go na chrzest Szkrabka/

teraz mamy kolejną porcję zdjęć /ok. 500sztuk/, właśnie będę zamawiać kolejny, bo album się sprawdził, jest piękny i porządnie wykonany:

/ http://allegro.pl/najwiekszy-dwustronny-drewniany-album-aldecor-i2917959661.html /



Kilka fotek:

wspólne ogladanie zdjęć:










pierwsze zdjęcia Synka...nie mogło ich zabraknąć w albumie:





..Nasz pierwszy Dzień Mamy /Synek ma miesiąc/ 



a tu dokładniejsza relacja ze wspólnego oglądania fotek:)



* Kolejnym powodem wywoływania zdjęć jest Nasza Tradycja....
...Tata zawsze dostaje zdjęcie na nowy rok, aby nosił je w kalendarzu..
...to już trzecie takie kalendarzowe zdjęcie...CZAS LECI!

6 komentarzy:

  1. Z Pocztą Polska właśnie jest tak źle :)
    Uroczego masz synka.

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja nie mam złych doświadczeń z Pocztą Polską :)
    a wywołane zdjęcia także lubię najbardziej, chętnie do nich wracam.

    OdpowiedzUsuń
  3. wspomnienia sa cudowne a te namacalne tym bardziej, pikny album....

    OdpowiedzUsuń
  4. Też wywołuję zdjęcia :) Nie wyobrażam sobie inaczej.

    OdpowiedzUsuń
  5. jaki słodziak! Ja mam na scianie kolaż ze zdjęc z podrózy i ważnych wydarzeń w naszej rodzince:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna pamiątka. My też wywołujemy te najładniejsze :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.