Wprowadzenie


…. Z przymrużeniem oka… ....ZŁOTE MYŚLI MAMY WSPANIAŁEGO SYNKA I CÓRECZKI....




"Spójrz w oczy dziecka zobaczysz Boga."

- Phil Bosmans


"Dziecko może nauczyć dorosłych trzech rzeczy: cieszyć się bez powodu, być ciągle czymś zajętym i domagać się - ze wszystkich sił - tego, czego pragnie."

- Paulo Coelho

"Jest jedna miłość, która nie liczy na wzajemność, nie szczędzi ofiar, płacze a przebacza, odepchnięta wraca - to miłość macierzyńska."
- Józef Ignacy Kraszewski

niedziela, 19 maja 2013

Dzień Dziecka...

...dzień dziecka u Nas już był....
...a przynajmniej pierwsze prezenty :)

...jak zwykle nie wytrzymaliśmy i prezent Synkowi daliśmy szybciej...tak strasznie trudno jest mi chować prezenty dla Synka w szafie...
hulajnoga: 









drewniania ciuchcia: 







* Jestem przeszczęśliwa, bo po długiej przerwie do słownika Synka wróciło słowo "Mama", a nawet "Mamoo"


Kilka fotek z tygodnia:

Nowe buty = nowe kartony = nowy garaż:








 mam katar, więc spać nie będę
- godz. 23.30  biegam sobie:




kalosze wypróbowane - 
Dziadzio ratuj, nie mogę się ruszyć:


13 komentarzy:

  1. super prezenty:))
    Denis na przystojniaka rośnie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prezenty fajne. A ja jeszcze nawet nie myślałam nad tym co kupić dzieciom...
    Garaż pierwsza klasa. Ja też takie robiłam garaże i domki dla lalek, jak byłam dzieckiem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaki już jest opalony :) Super prezenty.

    OdpowiedzUsuń
  4. Prezenty chyba wpadły w oko :D
    Zdjęcie z dziadziem super :)

    OdpowiedzUsuń
  5. my tez Emilce kupiliśmy kosiarkę i prosiaczka, bo uwielbia tę bajkę i zbiera wszystkich bohaterów :)
    ale pewnie jeszcze coś dostanie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale super hulajnoga:). Synek na pewno zadowolony:). u nas DD jecze nie było:-p

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale super :D A jaki wspaniały garaż :) Nasz by od razu rozwalił konstrukcję ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ale super garaż i prezenty oczywiście też.. ja ciągle zastanawiam się nad prezentem, a czasu coraz mniej:(

    OdpowiedzUsuń
  9. te garaże, to fenomenalny pomysł:)

    OdpowiedzUsuń
  10. garaże kartonowe rewelka :)

    a powiedz mi jeżdzi na tej hulajnodze ?? czesem myslę by swemu kupic ale moj młodszy i nie wiem czy on w tym roku by ja dosiadł jak on woli biegać hmm

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeździ:) tez sie bałam że za mały..ale on świtnie daje rade

      Usuń

Dziękuję za komentarz.