Wprowadzenie


…. Z przymrużeniem oka… ....ZŁOTE MYŚLI MAMY WSPANIAŁEGO SYNKA I CÓRECZKI....




"Spójrz w oczy dziecka zobaczysz Boga."

- Phil Bosmans


"Dziecko może nauczyć dorosłych trzech rzeczy: cieszyć się bez powodu, być ciągle czymś zajętym i domagać się - ze wszystkich sił - tego, czego pragnie."

- Paulo Coelho

"Jest jedna miłość, która nie liczy na wzajemność, nie szczędzi ofiar, płacze a przebacza, odepchnięta wraca - to miłość macierzyńska."
- Józef Ignacy Kraszewski

niedziela, 9 czerwca 2013

Kolejny etap - łóżko...

nadszedł czas na kolejny etap w Naszym życiu...
...kupiliśmy Synkowi duże prawdziwe łóżko do jego pokoju...
...jest to spóźniony prezent na 2-gie urodzinki...

Wczoraj była pierwsza noc w nowym łóżku.
Synuś zasnął bez problemu...za to nam było bardzo przykro, że Synek już jest taki duży i nie śpi z nami w pokoju....
...przez pół nocy nie spałam i nasłuchiwałam czy mnie nie woła? czy nie spada z łóżka? ... cały czas biłam się z myślami czy to dobra decyzja - wiem, że dla Synka to dobra decyzja - samodzielność! - jednak dla nas rodziców to żal - może powinniśmy jeszcze poczekać i  nacieszyć się Synkiem w naszym łóżku...

..teraz jak to piszę to sobie myślę, że jestem jakaś nienormalna, przecież w życiu są większe problemy!


....wracając do tematu...Synek zasnął bez problemu...w nocy jak zwykle ok 3godz.przebudził się i wołał "Mamo"...chciałam Go wziąć do Nas do łóżka, ale odmówił, chciał spać w swoim nowym łóżeczku, tylko nie sam, a z Mamą:)  
 ... i tak nastały czasy w naszym małżeństwie, że nocki spędzamy osobno;)





Muszę się pochwalić - kolejne łóżko dla Synka złożone moimi łapkami:)
/razem z Synkiem oczywiście - pierwsze łóżeczko Synek był w brzuszku, a drugie składał już z młotkiem/



Przejażdżka traktorkiem po łóżku obowiązkowa:)





Denisek już po kilku godzinach rozmontował łóżko - barierkę przyniósł mi pod pachą:



 Sesja zdjęciowa musi być:










Brzuszki z rana - sylwetka fit jest w modzie:




Odkryliśmy fascynację pozytywką:)


12 komentarzy:

  1. Bardzo fajne to łóżeczko.
    A Denis z barierką pod pachą- padłam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale słodziak z tego Deniska :)
    Ja rozumiem Cię bardzo dobrze. Wolę zawsze zwlekać (np. jak z nocnikiem), bo mam wrażenie, że robię coś złego. Lepiej jednak troszkę później, lub troszkę wcześniej, niż sporo zawczasu :)
    Dacie radę :*

    OdpowiedzUsuń
  3. niekiedy i ja przenoszę w nocy czy nad ranem do E.
    woła mnie i, gdy się koło niej kładę szybko zasypia, ami nie chce się już wracać do męża ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Moim zdaniem 2 latka to dobry wiek aby wyprowadzić dziecko do jego pokoiku:) Mój młody już prawie 3 miesiące śpi sam w swoim pokoju. Czasami jak się budzi idę i kładę się z nim. Czasami śpię już do rana a czasami wracam do męża. Lepiej nie przyzwyczajaj do waszego łóżka skoro nie chce niech tak zostanie bo odzwyczaić będzie ciężko - to moje zdanie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Łóżko super. My też przeprowadziliśmy Natalkę jak skończyła dwa latka. Tylko rano ciężko, gdy o 6 przyjdzie i oznajmia, że już wyspała się :)

    OdpowiedzUsuń
  6. U nas też niedługo Syno stanie się posiadaczem "dorosłego" łóżka :) śpi sam w pokoju odkąd skończył dwa miesiące, więc dużych zmian nie będzie :) A łóżeczko świetne! Te wszystkie zmiany często są dużo ciężej przychodzą rodzicom niż dzieciom, choć zauważyłam, że ja nigdy nie miałam takich dylematów, choć z natury jestem bardzo wrażliwa, w kwestii wychowania dziecka w większości spraw przemawia przeze mnie zdrowy rozsądek :)

    OdpowiedzUsuń
  7. brawo brawo super dzielny chłopiec

    OdpowiedzUsuń
  8. moj śpi od lutego w dużym łózku ale raz z bratem Jas robi niby za zaporą ale ci powiem że Adaś potrafi sie i przez niego przekulac już mi dwa razy spadł raz nawet nie wime kidy bo spał na podłodze obstawiam że sie zsunął a drugim razem był upadek i bek mega :(

    a za rok bedą mieli łózko piętrowe niby moglibyśmy już ale czekamy zobacze może nam sie odwidzi ale na razie plan za rok w wakacje przed szkołą Jaska staną biórka (już mamy wywiezione na wsi) i łózka uuuu a ze zmianami to i remont pokoiku :)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne łóżeczko :-))
    moje szkraby też wywędrowały na większe łóżka jeszcze przed 2 urodzinami ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pewnie, czas najwyższy, żeby zacząć spać samodzielnie. Dzieci szybko zauważają, że odłączenie się w tej kwestii od rodziców to fajna sprawa. Więcej miejsca i swobody. Kto by się nie cieszył z takiego łóżeczka...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.