Wprowadzenie


…. Z przymrużeniem oka… ....ZŁOTE MYŚLI MAMY WSPANIAŁEGO SYNKA I CÓRECZKI....




"Spójrz w oczy dziecka zobaczysz Boga."

- Phil Bosmans


"Dziecko może nauczyć dorosłych trzech rzeczy: cieszyć się bez powodu, być ciągle czymś zajętym i domagać się - ze wszystkich sił - tego, czego pragnie."

- Paulo Coelho

"Jest jedna miłość, która nie liczy na wzajemność, nie szczędzi ofiar, płacze a przebacza, odepchnięta wraca - to miłość macierzyńska."
- Józef Ignacy Kraszewski

poniedziałek, 5 sierpnia 2013

Nasze Kolejne Szczęście - usprawiedliwienie nieobecności....


nie było mnie dłuuugo na blogu....ale mam na to wytłumaczenie...po prostu byłam wykończona...zmęczona jak nigdy...cały czas mi się chciało spać, było mi słabo i miałam mdłości :]]]


TAK! TAK! TAK!

MAKSIO BĘDZIE  MIAŁ RODZEŃSTWO!

Jestem przeszczęśliwa! To już 12 tydzień.

Teraz czuję się o wiele lepiej, więc mam nadzieję, że zaległości nadrobię szybciutko:)

Dziś byliśmy na USG. Rośnie nam kolejny urwis. Na USG tak Fasoleczka szalała, że lekarka miała problemy z pomiarami....cudny widok ...dzieciątko kopało i wymachiwało rączkami...pani położna oznajmiła, że nie ma co liczyć na mniejsze dziecko skoro pierwsze ważyło tak dużo...PO PROSTU CUDNIE - KRĘGOSŁUP DO WYMIANY BĘDZIE:/
ale co tam :)

wg lekarki a raczej wg maszyny Dzidziuś ma już 12 cm! ...dużo za dużo...ale czego tu się spodziewać jak starszy braciszek też był dużo za duży:)))


A to Fasoleczka - główka i rączki:

:)

19 komentarzy:

  1. Gratulacje!!!
    Zawsze kiedy czytam takie wieści to mam łzy w oczach i ciarki na rękach!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje! Niech fasolka zdrowo rośnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale super!
    Ja już na końcu drogi jestem a Ty dopiero swoją zaczynasz:)
    Zdrówka życzę i odpoczywaj!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojejku gratuluję, super wiadomość :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje! Super wiadomość :D

    OdpowiedzUsuń
  6. super!
    gratuluję!
    prawdziwe babyboom!

    OdpowiedzUsuń
  7. wspaniale, gratuluję:) to mamy tylko 3 tygodnie różnicy:) jak się czujesz?

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow, ale super, Gratulacje najszczersze!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje! Pisz,pisz co słychać.Dopiero Was poznaję,a już nie mogę doczekać się kolejnego posta ;)Wszystkiego dobrego!

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje ogromne. Ale niespodzianka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja ja lubię czytać takie wieści!
    Cudownie, to piękna wiadomość, gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulacje!!! :) Ciekawe czy będzie braciszek, czy siostrzyczka? :) Byle zdrowe!
    Buziaki i jeszcze raz gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję, dużo zdrowka kochana!!!!
    Mam nadzieję,że te upały dzielnie przechodzisz ...

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję:) Cudowna nowina:)

    OdpowiedzUsuń
  15. o kurcze! Ty też?:)Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.