Wprowadzenie


…. Z przymrużeniem oka… ....ZŁOTE MYŚLI MAMY WSPANIAŁEGO SYNKA I CÓRECZKI....




"Spójrz w oczy dziecka zobaczysz Boga."

- Phil Bosmans


"Dziecko może nauczyć dorosłych trzech rzeczy: cieszyć się bez powodu, być ciągle czymś zajętym i domagać się - ze wszystkich sił - tego, czego pragnie."

- Paulo Coelho

"Jest jedna miłość, która nie liczy na wzajemność, nie szczędzi ofiar, płacze a przebacza, odepchnięta wraca - to miłość macierzyńska."
- Józef Ignacy Kraszewski

czwartek, 26 września 2013

4 lata minęły....

"Starajcie się gorliwie o większe dary Boże; ja wskażę wam drogę jeszcze 

doskonalszą.

Gdybym mówił językami ludzi i aniołów,


a miłości bym nie miał,


stałbym się miedzią dźwięczącą


lub cymbałem brzmiącym.


Gdybym posiadał dar przemawiania z natchnienia Bożego


i znał wszystkie tajemnice,


i posiadł wszelką wiedzę,


i wiarę miał taką, żebym mógł góry przenosić,


a miłości bym nie miał,


niczym jestem.


Gdybym cały swój majątek rozdał na żywienie ubogich


i własne ciało wydał na spalenie,


a miłości bym nie miał,


nic mi nie pomoże.












Miłość jest cierpliwa,

uprzejma jest.

Miłość nie zazdrości, nie przechwala się,

nie unosi się pychą,

nie zachowuje się nietaktownie,

nie szuka swego,

nie unosi się gniewem,

nie pamięta złego,

nie cieszy się z nieprawości,


 lecz raduje się z triumfu prawdy.

Miłość wszystko znosi,

każdemu wierzy,

każdemu ufa,

wszystko przetrzyma.

Miłość nigdy nie ustaje,

























chociaż dar przemawiania z natchnienia Bożego zaniknie,

chociaż dar modlenia się w obcych językach przeminie,

chociaż wiedzy zabraknie.

Niedoskonała jest nasza wiedza,

niedoskonałe nasze przemawianie z natchnienia Bożego.

Gdy przyjdzie życie doskonałe,

niedoskonałe zniknie.

Gdy byłem dzieckiem,

mówiłem jak dziecko,

myślałem jak dziecko,

rozumowałem jak dziecko.

Gdy stałem się dojrzałym człowiekiem,

pozbyłem się cech dziecinnych.

Teraz widzimy niejasno jak w zwierciadle,

potem zobaczymy bezpośrednio – twarzą w twarz.











Teraz poznaję częściowo,


potem poznam [całkowicie],



tak jak sam jestem poznany.







Teraz ważne są trzy rzeczy:


wiara,


nadzieja,


miłość.


A z nich największa jest miłość."



Hymn o miłości (1 List Św. Pawła do Koryntian, 13,1-13)





DZIŚ KOCHAM CIĘ BARDZIEJ NIŻ WCZORAJ,

ALE MNIEJ NIŻ JUTRO!




* muszę się pochwalić...zostałam zaproszona na randkę...jupi:)))  ...to już jutro! w co ja się ubiorę?! przecież ja się już w nic nie mieszczę!  ... pamiętam randkę w pierwszą rocznice ślubu...mąż pięknie wszystko zorganizował w tajemnicy..wynajął stolik w restauracji, wcześniej zaplanował menu, dowiózł olbrzymi bukiet róż do restauracji..gdy przyszliśmy wszystko już czekało...to był wspaniały romantyczny wieczór! Niezapomniane chwile!

16 komentarzy:

  1. oby całe wasze życie był tak piekne jak dzień ślubu i pierwsza rocznica :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wyglądałaś :)) i w ogóle fajna z Was para :) Gratulacje !!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje kolejnej rocznicy :) Widać, że jesteście w sobie bardzo, bardzo zakochani :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wyglądaliście w dniu ślubu :-)
    Wszystkiego najlepszego!:*

    OdpowiedzUsuń
  5. oby ta miłość trwała w nieskończoność. wszystkiego dobrego:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie wyglądaliście.
    Widać to szczęście i miłość w waszych spojrzeniach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje!
    Faceci w spódnicach mega :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkiego najlepszego!!!Piekne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkiego dobrego! Nieskończonej miłości Kochani!
    Wyglądałaś bajecznie wręcz :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. nie kończącej się miłości :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję i życzę powodzenia na dalsze, wspólne lata;)

    OdpowiedzUsuń
  12. a mój mąż nawet nie pamięta o rocznicy ślubu, gdy mu o tym nie przypomnę...gratulacje i dużo miłości Wam życzę :D

    OdpowiedzUsuń
  13. piekne zdjecia i para mloda :) najlepszego Wam życze i aby maz zawsze robil Ci mile niespodzianki:*

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkiego najlepszego!
    Piękna z Was para ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.