Wprowadzenie


…. Z przymrużeniem oka… ....ZŁOTE MYŚLI MAMY WSPANIAŁEGO SYNKA I CÓRECZKI....




"Spójrz w oczy dziecka zobaczysz Boga."

- Phil Bosmans


"Dziecko może nauczyć dorosłych trzech rzeczy: cieszyć się bez powodu, być ciągle czymś zajętym i domagać się - ze wszystkich sił - tego, czego pragnie."

- Paulo Coelho

"Jest jedna miłość, która nie liczy na wzajemność, nie szczędzi ofiar, płacze a przebacza, odepchnięta wraca - to miłość macierzyńska."
- Józef Ignacy Kraszewski

środa, 11 września 2013

Fasoleczka - kopniaczki...16tydz


.... doczekaliśmy się PIERWSZYCH KOPNIACZKÓW Fasoleczki...

...16 tydzień ciąży...

..cudne uczucie :)))


Żyjemy w niepewności czy w brzuszku siedzi chłopczyk czy dziewczynka...chciałabym już wiedzieć..wtedy mogłabym już zwracać się do Fasoleczki po imieniu... tylko niech nikt mnie nie pyta co bym wolała, bo odpowiedź jest oczywista: "wszytko jedno byleby zdrowe było"...
...w pierwszej ciąży już w 12 tygodniu wiedziałam, że chłopczyk będzie.

Fasoleczka dostała już pierwszy prezencik od cioci M.
/to chyba bardziej taki cudny podarunek dla mnie, aby sprawić mi przyjemność, oczywiście łzy poleciały, bo to takie maleństwo będzie/




Druga ciąża jest już inna..człowiek jest bardzo zmęczony, bo opiekuje się starszakiem....bliscy już tak nie przeżywają, cieszą się, ale nie ma już tych ochów i achów...zastanawiam się czy to wszystko wpłynie na dzieciątko...z Synkiem dużo odpoczywałam/pracowałam, ale po pracy leżałam ile chciałam/ teraz odpoczynek jest niemożliwy, bo Synuś nie toleruje Mamy odpoczywającej! W pierwszej ciąży nie denerwowałam się, nie dopuszczałam nieprzyjemnych myśli, całe 9 miesięcy spędziłam wysoko w chmurach w cudownej atmosferze...teraz jest to niemożliwe, niemożliwe jest wyłączenie codzienności, zmęczenia, nerwów...



Wczoraj byłam u lekarza..pojawiły się bóle podbrzusza, mam jak najwięcej odpoczywać :] 
Dzieciątko rozwija się prawidłowo
brzuszek rośnie, w obwodzie już prawie 100cm, 3kg na plusie :)



A co u Deniska?
Denisek ma się bardzo dobrze...ciągle wszystko wącha...codziennie przeżywamy króciutkie bunty - kładzenie się na chodniku i powtarzanie "nie" - bez płaczu, po 5 min wstaje przychodzi do mnie, przytula się i idziemy dalej...niestety wróciliśmy do pieluchy w nocy....przestałam kłaść się z nim do łóżka podczas wieczornego usypiania - siadam na krzesełku obok - Synek zaczął zasypiać jeszcze szybciej 5 min i śpi - szok! - gdy chciałam się położyć przy nim wieczorem usłyszałam "nie" - bo moje miejsce jest na krzesełku :]



14 komentarzy:

  1. to prawda co piszesz o drugiej ciąży. jest bardziej oczywista i racjonalna.

    OdpowiedzUsuń
  2. Musisz starać się jak najwięcej odpoczywać - wiem, że to nie jest takie proste ale staraj się:)
    Zdrówka życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. mamy wybrane imiona - dziewczynka Lilianka, a dla chłopczyka mamy kilka wariantów...

      Usuń
    2. Super :-) Sama jestem ciekawa kogo to masz w brzuszku :D

      Usuń
  4. Masz już wybrane imie?
    Pozdrawiam;*
    u mnie new zapraszam :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja druga ciąza byla dokladnie taka sama :)
    Trzymaj sie! I duzo wypoczywaj...o ile przy 2 latku to w ogole mozliwe :)

    OdpowiedzUsuń
  6. gratuluje spokojnego oczekiwania i masz rację druga inna ciaza już nie mozna tak nad sobą się porozczulac obowiązki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. trochę spóźnione ale szczere Gratuluje i zazdroszczę ci , też bym chciała już drugą niunie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Staraj się wypoczywać, chociaż wiem, że to nie będzie łatwe. Fajnie, że mały sam zasypia.

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczne ubranka... u nas podobnie leżenie na chodniku i wymuszanie;)

    OdpowiedzUsuń
  10. my też nie wiemy jeszcze. podobnie jak u was w 12 tyg. już wiedzielismy, że będzie chłopczyk, a teraz czekamy, bo nie wiadomo...piękne ciuszki. trzy,majcie sie zdrowo i dbajcie o siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. no prosze Ty tez w ciazy - gratulacje kochana alez sie ciesze, stanowczo za dlugo nie zagladalam !!!
    buziak dla szczesliwej rodzinki :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Pamiętam jak byłam ciekawa czy to będzie chłopiec czy dziewczynka :-)))))
    Tz z Gabi wiedziałam że będzie dziewczynka mimo że wszyscy mówili że chłopak :-))) wymarzyła ja sobie :-))))

    z Norbem nie sądziłam że będe miała aż tyle szczęścia heheh i pierwsze spioszki kupiłam ... różowe a tu masz :D jak wygrana w totka wszystko wg planu ;-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.