Wprowadzenie


…. Z przymrużeniem oka… ....ZŁOTE MYŚLI MAMY WSPANIAŁEGO SYNKA I CÓRECZKI....




"Spójrz w oczy dziecka zobaczysz Boga."

- Phil Bosmans


"Dziecko może nauczyć dorosłych trzech rzeczy: cieszyć się bez powodu, być ciągle czymś zajętym i domagać się - ze wszystkich sił - tego, czego pragnie."

- Paulo Coelho

"Jest jedna miłość, która nie liczy na wzajemność, nie szczędzi ofiar, płacze a przebacza, odepchnięta wraca - to miłość macierzyńska."
- Józef Ignacy Kraszewski

czwartek, 24 października 2013

łupy czyli zakupy w październiku....

skorzystałam z kuponu rabatowego z gazety w H&M i wybrałam się na zakupy
/jej ile było ludzi!/

kupiłam :

sweterek dla Mężusia:
H&M 129zł

czapkę na zimę dla Synusia:
H&M 39zł




i buty dla Deniska:
CCC 89zł








...coś dla Mamy też się znalazło:

buty - allegro








Workery okazały się świetne, więc zamówiłam też dla Siostry i Mamy/Teściowej
/więc jak spotkacie  trzy kobitki, w takich samych butach to pewnie My:))/




bluzeczka
New Yorker - prezent od Siostruni
leginsy 
no name










kilka dni temu dopadła mnie zachcianka, ogólnie uważam, że zachcianki to wymysł... i to że masz na coś ochotę nie ma nic wspólnego z ciążą...no ale...skoro jestem w ciąży to troszkę mogę to wykorzystać...więc o godz. 17 wygoniłam męża do piekarni po świeżutki pachnący chlebek z zaznaczeniem, że ja chcę tylko ciepły /zimnego mi proszę nie przynosić;p
z Synkiem objadaliśmy się cieplutkim, białym chlebkiem...mniam, mniam...na co dzień jemy tylko ciemny chlebek, więc dla nas było to prawdziwe święto:DDD












11 komentarzy:

  1. Oj z tymi zachciankami to prawda. Ja w ciąży nie jestem a nieraz też biegnę do sklepu bo zachce mi się np drożdżówki.
    Bardzo fajne i udane zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. HEJ CO TO ZA GAZETKA MA KUPONY DO HM?
    BUTY SA BOSKIE GDZIE MOZNA DOSTAC TE JASNE CUDO Z ZAMKIEM?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kupony były chyba w "twoim stylu" na konkretny weekend...teraz chyba w claudi cos jest :) byty na allegro zamawiałam:)

      Usuń
  3. Dzięki .....proszę podziel się linkiem bo zachorowałam na te butki i jak mówisz że są wygodne..jako ciężarówka mamproblem z znalezieniem wygodnych butów , które nie wyglądają jak bambosze babci...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://allegro.pl/bezowe-botki-workery-zlote-zamki-rozowa-wstawka-39-i3622115335.html

      Usuń
    2. wielkie dzieki

      Usuń
  4. Ja też skorzystałam z tej karty z Twojego Stylu i kupiłam córce cosik w H&M. Za to sobie nabyłam dwa dni temu kurtkę, również w H&M. Jest -25% na 1 rzecz po zapisaniu się do ich newslettera :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne zakupy! Butki cudne i czapeczka Deniska też :)
    A zachcianki to i po urodzeniu mam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. O tak! Cieply chlebek z maslem to jest to! Uwielbiam!
    Zakupowe szalenstwa bomba!

    OdpowiedzUsuń
  7. Zakupy uwielbiam :) . I gratuluje , pewnie trochę spóźnione ale szczere :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.