Wprowadzenie


…. Z przymrużeniem oka… ....ZŁOTE MYŚLI MAMY WSPANIAŁEGO SYNKA I CÓRECZKI....




"Spójrz w oczy dziecka zobaczysz Boga."

- Phil Bosmans


"Dziecko może nauczyć dorosłych trzech rzeczy: cieszyć się bez powodu, być ciągle czymś zajętym i domagać się - ze wszystkich sił - tego, czego pragnie."

- Paulo Coelho

"Jest jedna miłość, która nie liczy na wzajemność, nie szczędzi ofiar, płacze a przebacza, odepchnięta wraca - to miłość macierzyńska."
- Józef Ignacy Kraszewski

wtorek, 1 października 2013

Wróciliśmy na basen...

...po wakacjach wróciliśmy na basen...


...zdecydowaliśmy, że będziemy chodzić dopóki się da :)





















13 komentarzy:

  1. Jak ja Wam zazdroszczę tego basenu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rośnie nam następny olimpijski medalisty w pływaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale fajnie! My też chodziliśmy jak Olderusia była mała, teraz coś M. przebąkuje, że pochodziłby znowu. Kto wie ? Ja tak strasznie nie lubię basenu zimą...

    OdpowiedzUsuń
  4. widać Ci brzuszek już dość mocno. piękniejesze.

    OdpowiedzUsuń
  5. Adamski uwielbia basen... w październiku będzie pierwszy raz Damiana... ciekawe czy mu się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja czekam na pierwszy raz z Pulpetem na basenie. Myślę, że za około miesiąc spróbujemy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Też chce na basen:), może w weekend wyciągnę chłopaków

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam małą fobię związana z basenem i nie znoszę go, za to mój chłop uwielbia.

    OdpowiedzUsuń
  9. Widać że syn czuje się jak ryba w wodzie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Też chcę na basen!
    Moja Julcia jeszcze w basenie nie płwała ;p

    Super foty, a Ty laska jesteś, super figurka:)
    Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  11. Widzę że na basenie czuję się jak ryba w wodzie, super!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.