Wprowadzenie


…. Z przymrużeniem oka… ....ZŁOTE MYŚLI MAMY WSPANIAŁEGO SYNKA I CÓRECZKI....




"Spójrz w oczy dziecka zobaczysz Boga."

- Phil Bosmans


"Dziecko może nauczyć dorosłych trzech rzeczy: cieszyć się bez powodu, być ciągle czymś zajętym i domagać się - ze wszystkich sił - tego, czego pragnie."

- Paulo Coelho

"Jest jedna miłość, która nie liczy na wzajemność, nie szczędzi ofiar, płacze a przebacza, odepchnięta wraca - to miłość macierzyńska."
- Józef Ignacy Kraszewski

poniedziałek, 2 grudnia 2013

Uwaga! DZIEŃ DARMOWEJ DOSTAWY!

.... dziś dzień darmowej dostawy...

Wyświetlanie logo_kosmetykomaniaDDD.jpg

zamawiasz za ile chcesz, co chcesz, a za dostawę nie płacisz


Rewelacja!

Spis sklepów, gdzie obowiązuje dzień darmowej dostawy:




Ja polecam tanią drogerię internetową, z której na pewno coś zamówię:


oraz


Miłych zakupów :)))))))

11 komentarzy:

  1. Ceny w tej drogerii są niezłe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzeba czekać na dzień darmowej dostawy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedy jest ten dzień darmowej dostawy?

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiem dokładnie, każdy sklep ustala ten dzień sobie indywidualnie, ale hmmm wydaje mi się że w tym roku już był:P

    OdpowiedzUsuń
  5. Moi kochani dzień darmowej dostawy zaczął się w poniedziałek i trwa do dzisiaj w niektórych sklepach.

    OdpowiedzUsuń
  6. Heh już się skończył dzień darmowej dostawy. Ale wg mnie to troche pic na wodę, bo znam wielu sprzedawców, którzy sami przyznali sie że nie ma żadnej darmowej dostawy. Podwyższają cene produktów, a klient ma wrażenie ża za przesyłke płaci 0 zł.

    OdpowiedzUsuń
  7. Też się z tym spotkałam, jednak to nie zmienia faktu że jest to marketingowy magnes.

    OdpowiedzUsuń
  8. Teraz trzeba czekać do przyszłego roku. Mi się udało kupić w tym dniu wiele rzeczy w promocyjnych cenach - przynajmneij tak mi się wydawało. Poczułam się oszukana, bo kilka dni później ceny produktów kupionych przeze mnie spadły. więc wnioskuję, że torebka wizytowa którą kupiłam kosztowała normlanie mniej, a w dniu darmowej dostawy po prostu podniesiono jej cenę :P Nie zmienia to faktu że i tak był do dobry zakup.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładne zdjęcia. Jesteś chyba amatorską ale z dużym wyczuciem. Warto może poczytać i podszkolić sie w fotografii żeby być jeszcze lepsza :)

    OdpowiedzUsuń
  10. No znakomite zdjęcia :) Zapraszam do naszego sklepu https://4damy.pl :) Coś dla mamy się znajdzie ładnego

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny blog. Zapraszam również na swoją stronę. Miło się czyta Wasze artykuły.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.