Wprowadzenie


…. Z przymrużeniem oka… ....ZŁOTE MYŚLI MAMY WSPANIAŁEGO SYNKA I CÓRECZKI....




"Spójrz w oczy dziecka zobaczysz Boga."

- Phil Bosmans


"Dziecko może nauczyć dorosłych trzech rzeczy: cieszyć się bez powodu, być ciągle czymś zajętym i domagać się - ze wszystkich sił - tego, czego pragnie."

- Paulo Coelho

"Jest jedna miłość, która nie liczy na wzajemność, nie szczędzi ofiar, płacze a przebacza, odepchnięta wraca - to miłość macierzyńska."
- Józef Ignacy Kraszewski

niedziela, 26 stycznia 2014

Lilianna 36 tydzień ciąży...



Jesteśmy po kolejnym USG, Lilianka zdrowa, ma ok 3600g / dla porównania, w tym samym tygodniu ciąży -36tydzień- Denisek ważył ok 3100g/...
byle do 13/14 lutego - termin cięcia....
....musimy czekać na Tatusia, no i na własny kąt...




Dedykacja, która znalazła się w pracy dyplomowej Mojej Siostry:

"Podobno każdy z nas ma swojego Anioła Stróża.
                                                     Mamo, Siostro
                                                - Dziękuję"

To ja dziękuję Siostrunio :*
Gratuluję Inżyniera!



"Tra­gedie zdarzają się wszędzie. Możemy doszu­kiwać się przyczyn, wi­nić in­nych, wyob­rażać so­bie jak od­mien­ne byłoby bez nich nasze życie. Ale wszys­tko to nie ma znacze­nia, zdarzyły się i ko­niec. Mu­simy za­pom­nieć o strachu, ja­ki wy­wołały, i roz­począć odbudowę. "
Łatwo się pisze i czyta.
Gorzej uwierzyć w te słowa.
 Ale ja się nie poddam!!!

12 komentarzy:

  1. Mój miał na usg taką wagę w 40 tygodniu, tydzień później urodziłam ponad 4-kilowego Malucha ;)
    Czas szybko zleci, trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie dokładnie tak samo :)

      Usuń
    2. :) Denisek ostatecznie miał 4320g jak się urodził :))

      Usuń
  2. Piękna dedykacja, wzruszająca :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, jak ten czas szybko leci. Ale będziesz miała piękny prezent na Walentynki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wspaniale, że maleńka ma się dobrze. my mieliśmy usg w 33 tygodniu i Olek wazył ok. 2300g. Ja juz się doczekać nie mogę porodu. Chciaąłbym, aby poszło jak z Miłoszem szybko;) gratulacje dla siostry:)

    OdpowiedzUsuń
  5. jej walentynkowa ci się szykuje córeczka :) powoidzenia

    OdpowiedzUsuń
  6. Będzie świetny prezent na dzień zakochanych ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. o to duża córa będzie, ale za to ile do kochania i całowania :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam serdecznie i zapraszam do mnie po wyróżnienie ;) http://maksymdesign.blogspot.com/2014/02/be-happy_20.html

    OdpowiedzUsuń
  9. zabawki to nie lada wyczyn ;-) część trzymamy w szafie - te którymi się Maja rzadko bawi - jak mikrofon, stertę kolejnych pluszaków, samochodzik do pchania i takie tam, ale wciąż ma do nich sama dostęp ... a duży samochód ten na baterie mamy w przybudówce. Oczywiście wciąsz czść zabawek okupuje pokój dzienny jak np. hulajnoga ... przy dwójce zrobi się ciekawiej... ale wówczas myślę że selekcję zabawek będę robiła odważniej - bez szkoda mi ;-P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piękna dedykacja, gratulacje dla siostry :*

      Usuń

Dziękuję za komentarz.