Wprowadzenie


…. Z przymrużeniem oka… ....ZŁOTE MYŚLI MAMY WSPANIAŁEGO SYNKA I CÓRECZKI....




"Spójrz w oczy dziecka zobaczysz Boga."

- Phil Bosmans


"Dziecko może nauczyć dorosłych trzech rzeczy: cieszyć się bez powodu, być ciągle czymś zajętym i domagać się - ze wszystkich sił - tego, czego pragnie."

- Paulo Coelho

"Jest jedna miłość, która nie liczy na wzajemność, nie szczędzi ofiar, płacze a przebacza, odepchnięta wraca - to miłość macierzyńska."
- Józef Ignacy Kraszewski

niedziela, 13 kwietnia 2014

Basen czas zacząć!

po przerwie wróciliśmy na basen

ja z Maksiem w wodzie

a Dziadzio z Lilcią za szybą




 były 
skoki do wody


pokonywanie tunelu w rękawkach


i w kółku


chlapanie


trochę na plecach
 

 Dziadzio sobie świetnie radził z Lilcią na suchym lądzie








nie ruszać, to moja Lili!





miłość - buziaki




zdjęcia by Wujcio
:)


a mi minął 10 dzień z Ewką - Turbo spalanie - MASAKRA!!!
/źródło: youtube.com/



6 komentarzy:

  1. Lili cudowna:) ja też ćwiczę z ewką, na razie tylko killer, bo skalpel mnie nudzi. powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A zobacz sobie TURBO SPALANIE, tam to sie dzieje :)

      Usuń
  2. Fajnie, że wróciliście na basen jeszcze trochę to dołączy do was Lili :)

    OdpowiedzUsuń
  3. już myślałam, że i Lili korzysta z basenu.
    kiedy ją zabieracie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak bedzie miala 3miesiace, tak jak maksiuniek zaczynal. Tylko musza byc miejsca, bo to bedzie srodek kursu,wiec moze byc juz komplet maluszkow. A to dopiero bedzie wyprawa :)

      Usuń

Dziękuję za komentarz.