Wprowadzenie


…. Z przymrużeniem oka… ....ZŁOTE MYŚLI MAMY WSPANIAŁEGO SYNKA I CÓRECZKI....




"Spójrz w oczy dziecka zobaczysz Boga."

- Phil Bosmans


"Dziecko może nauczyć dorosłych trzech rzeczy: cieszyć się bez powodu, być ciągle czymś zajętym i domagać się - ze wszystkich sił - tego, czego pragnie."

- Paulo Coelho

"Jest jedna miłość, która nie liczy na wzajemność, nie szczędzi ofiar, płacze a przebacza, odepchnięta wraca - to miłość macierzyńska."
- Józef Ignacy Kraszewski

środa, 30 kwietnia 2014

nareszcie...nastał ten cudowny czas...

....moja cudowna Córeczka zaczęła przesypiać całe noce!!!


idzie spać o 18.30, a wstaje o 6 rano!!!

jak ten czas szybko leci, jaka Ona już duża

..oczywiście jak przystało na matkę polkę, przez 3 pierwsze noce nawet nie próbowałam się wyspać...czuwałam, myślałam..zastanawiałam się czemu się nie budzi itd...
...4 noc już przespałam... i wiecie co...w ogóle się nie wyspałam..okropnie ciężko mi się wstawało :]
ale dzisiaj zamierzam pospać :)




Lileczka jest bardzo spokojnym dzieciątkiem.... 
...nie płacze..
..chyba że jest głodna albo...
...gdy płacze jej braciszek..
dziś Maksio rozpłakał się przy Lili, a Ona wpadła w taką histerię jak nigdy..nie chciała się uspokoić, dopiero jak Maksio przyszedł do Niej i się uśmiechnął  uspokoiła się  i uśmiechnęła
cudowna Miłość :)



















Maksiunio na spacerku





nowy nabytek




3 komentarze:

  1. Fajniutkie zdjęcia dzieciaczków!
    Przespanych nocy zazdroszczę! Mój ma 8 miesięcy i budzi się ok 3 razy w nocy

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę! Tak miałam z Emilka. Teraz, gdy Helena za długo śpi ciegiem to zastanawiam się czy wszystko w porządku. Ale raz budzi się na pewno, najczęściej dwa.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochane Aniołeczki. Buziaki od Cioci:*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.