Wprowadzenie


…. Z przymrużeniem oka… ....ZŁOTE MYŚLI MAMY WSPANIAŁEGO SYNKA I CÓRECZKI....




"Spójrz w oczy dziecka zobaczysz Boga."

- Phil Bosmans


"Dziecko może nauczyć dorosłych trzech rzeczy: cieszyć się bez powodu, być ciągle czymś zajętym i domagać się - ze wszystkich sił - tego, czego pragnie."

- Paulo Coelho

"Jest jedna miłość, która nie liczy na wzajemność, nie szczędzi ofiar, płacze a przebacza, odepchnięta wraca - to miłość macierzyńska."
- Józef Ignacy Kraszewski

środa, 18 czerwca 2014

FOTO przegląd..

niedzielne spacerki..


i plac zabaw...



jak przystało na Matkę Polkę...
...meble do salonu sama skręcałam..

..a przepraszam...
nie sama... z Deniskiem







...całuski...



..wrotki po kościółku..

"Mamo ściągaj wrotki. Chłopiec idzie. Idę się bawić"



..biedny ten nasz Denisek...
..uwielbia się bawić z dziećmi...
..niestety dzieci w jego wieku nie potrafią się bawić bez rodziców...
...nie do końca rozumiem - po co rodzic chodzi za swoim dzieckiem na placu zabaw, wchodzi z nim do piaskownicy, po co? ...co te biedne dzieci zrobią w przedszkolu bez rodziców:/



...Mama i Tata wybrali się na spotkanie klasowe..
...10 lat po maturze..
/ fajnie było się spotkać po tylu latach...czas stanął w miejscu/



walczę z Ewką - nie odpuszczam - nawet z czekolady zrezygnowałam:)
dumna jestem z siebie:)

...moja nowa zdobycz...
..rewelacja..polecam..

..polecam też ten krem...
..właśnie się posmarowałam...
...ledwo piszę posta...
tyłek mnie masakrycznie pali..
...musi zadziałać!

5 komentarzy:

  1. pieknie rosną dzieciaczki :) a powiem ci że moj Adaś bawi sie tylko ze starszymi a dzieci w tym wieku bawią sie jeszcze oddzielnie obok nie bawią sie w grupach ale niektórzy i obok nie potrafią się bawić

    OdpowiedzUsuń
  2. i ja też walczą z Ewką to już trzeci miesiąc u mnie woow jakie mam efekty szok teraz ćwiczę co dzień jej ćwiczenia z tomkiem Choińskim super kardio i speed effekt rewelka a krem ten też używam super jest aż skręca tak pali :P

    powodzenia trzymam za ciebie kciuki nie poddaj sie tylko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Matka Polka wszystko zrobi sama a co :)
    Kremu jestem ciekawa już czytam opinie.
    Podziwiam, że chce ci się ćwiczyć w domu ja jakoś próbowałam i po kilku dniach wymiękałam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsze zdjęcie jest takie słodkie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O takie spotkanie klasowe, sama bym siewybrała zobaczyc koleżanki i kolegów ;)
    A mocowanie mebli, u mnie wygląda podobnie ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.