Wprowadzenie


…. Z przymrużeniem oka… ....ZŁOTE MYŚLI MAMY WSPANIAŁEGO SYNKA I CÓRECZKI....




"Spójrz w oczy dziecka zobaczysz Boga."

- Phil Bosmans


"Dziecko może nauczyć dorosłych trzech rzeczy: cieszyć się bez powodu, być ciągle czymś zajętym i domagać się - ze wszystkich sił - tego, czego pragnie."

- Paulo Coelho

"Jest jedna miłość, która nie liczy na wzajemność, nie szczędzi ofiar, płacze a przebacza, odepchnięta wraca - to miłość macierzyńska."
- Józef Ignacy Kraszewski

czwartek, 25 września 2014

foto przegląd...

...co u nas?


... dokładnie jutro obchodzę z Mężem 5 rocznicę Ślubu..




..znaleźliśmy chwilkę tylko dla siebie..




...właśnie skończyłam 29 lat..oj jak ja nie cierpię swoich urodzin :/














były też krótkie wycieczki..
..cieszymy się chwilami spędzonymi w czwórkę...
...nastał cudowny czas..Mąż zwolnił się z pracy i ma więcej czasu dla nas:))))
















..Lileczka potrafi raczkować i siadać..szykuje się do wstawania...
..zaskakujące jest to, że jej się nie chce tego robić...sadzam ją na podłodze i tak siedzi w jednym miejscu przez długi czas, nie wędruje po domu, muszę się postarać/zachęcić, żeby poraczkowała :?




..nowe dzieło Deniska...


 ...jedna z najlepszych zabawek ..ręcznie robiona "mapa"/tak mówi Denisek/
..mini miasto..



...mam też  czym się chwalić, bo mój Synuś kolejny raz poszedł do przedszkola bez płaczu...
...przed wejściem do przedszkola powiedział:
"Mamo ja dziś nie będę płakał, bo ja dziś jestem spiderman'em!"
..i nie płakał...
...a dziś mają być kucyki  w przedszkolu, więc będzie miał co robić...
...ostatnio robili ludziki z ziemniaka /na święto ziemniaka/..


...a w poniedziałek sałatkę owocową będą robić...
..fajne to przedszkole jest :)
...widzę, że Deniskowi się podoba, tylko mamy tam mu brakuje




 :)



12 komentarzy:

  1. Wszystkiego naj naj najlepszego na następne wspólne lata, dużo miłości i zdrówka :*
    Cudną jesteście rodzinką :)
    No i sto lat kochana!

    OdpowiedzUsuń
  2. wszystkiego najlepszego kochani:) no coś ty piękny wiek, ja w styczniu już 30:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego najlepszego na kolejne wspólne lata!
    Widzisz nie takie przedszkole straszne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszytskiego najlepszego z okazji urodzin i rocznicy slubu!
    Ale z Lileczki przeslodka slowianeczka! Spodniczke ma rewelacyjna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta chwilka tylko dla siebie, by się nam przydała ;)
    100 lat!

    OdpowiedzUsuń
  6. Spełnienia marzeń tych urodzinowych i kolejnych pięknych lat, tych w małżeństwie:).

    OdpowiedzUsuń
  7. ja dziś kończę 18 i dopadła mnie straszna chandra, nie że stara jestem, tylko robie bilans...
    na zdjęciu, gdzie Lila gryzie resoraka jest tak podobna do brata :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkiego naj!!! Lila to cąły Denisek, u nas też fascynacja przedszkolem:)

    OdpowiedzUsuń
  9. oby szczęście Wam dopisywało :) dzieciaki macie prześliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkiego dobrego, choć na prawdę bardzo dużo pozytywnych rzeczy już macie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow jak ja dawno u Was nie byłam... musze sie poprawic!!! Wszystkiego najlepszego, wiele szczescia i radosci Ci życzę... córa piekna dziewczynka :*

    OdpowiedzUsuń
  12. W życiu nie dałabym Ci 29 lat :D Wyglądasz na max 25 :) Gratuluję 5 rocznicy ślubu! A Mała jest śliczna, spódniczka obłędna. Gdzie kupiłaś?:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.