Wprowadzenie


…. Z przymrużeniem oka… ....ZŁOTE MYŚLI MAMY WSPANIAŁEGO SYNKA I CÓRECZKI....




"Spójrz w oczy dziecka zobaczysz Boga."

- Phil Bosmans


"Dziecko może nauczyć dorosłych trzech rzeczy: cieszyć się bez powodu, być ciągle czymś zajętym i domagać się - ze wszystkich sił - tego, czego pragnie."

- Paulo Coelho

"Jest jedna miłość, która nie liczy na wzajemność, nie szczędzi ofiar, płacze a przebacza, odepchnięta wraca - to miłość macierzyńska."
- Józef Ignacy Kraszewski

poniedziałek, 24 listopada 2014

Gdzie jest Denis?

.. nie wiem jak to się stało...
...nie wiem kiedy, gdzie...
..podmienili mi dziecko...
...jako Matka Polka martwię się, że coś mi umknęło, że zabrali mi Deniska nic mi o tym nie mówiąć i zostawili....
....cudownego, grzecznego chłopczyka o imieniu Maksiu!

...wczoraj z mężem debatowaliśmy... i chyba muszę zgodzić się z nim, że powodem zniknięcia naszego Diabełka z domu była opowieść o Mikołaju....

...że niedługo Mikołaj przyjdzie w nocy i zostawi prezenty GRZECZNYM /słowo klucz/ dzieciom!...
...każde dziecko może poprosić Mikołaja  o wymarzony prezent ...

... Maksiuniek marzy o pociągu Lego duplo...stara się spełnić wszystkie wymagania, aby Święty o nim nie zapomniał - napisał list i zamienił się w prawdziwego Aniołka :)))



...a gdy czasem coś nabroi leci do nas i pyta : "Mamo,Tato, przyjdzie do mnie Mikołaj?"

..a średnio co godzinę zadaje pytanie: "Kiedy przyjdzie Mikołaj?"






tak Maksiunio uczy się rysować....
....najpierw ja rysuję, a później Maksiu..




i jak tu nie mówić o magi świąt :)))


4 komentarze:

  1. Jutro piszemy list do św. Mikołaja! ;)
    Wasze rysunki sa cudne, mikołaj będzie zachwycony ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale słodki jest:). Mój też juz sie nie może doczekać.

    OdpowiedzUsuń
  3. hi hi hi. to wy przynajmniej macie pretekst w postaci Mikołaja, bo u nas Miłosz nie chce o nim słyszeć. a szkoda...

    OdpowiedzUsuń
  4. U nas magia świat i zbliżającego się Mikołaja też działa cuda :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.