Wprowadzenie


…. Z przymrużeniem oka… ....ZŁOTE MYŚLI MAMY WSPANIAŁEGO SYNKA I CÓRECZKI....




"Spójrz w oczy dziecka zobaczysz Boga."

- Phil Bosmans


"Dziecko może nauczyć dorosłych trzech rzeczy: cieszyć się bez powodu, być ciągle czymś zajętym i domagać się - ze wszystkich sił - tego, czego pragnie."

- Paulo Coelho

"Jest jedna miłość, która nie liczy na wzajemność, nie szczędzi ofiar, płacze a przebacza, odepchnięta wraca - to miłość macierzyńska."
- Józef Ignacy Kraszewski

niedziela, 15 lutego 2015

Tata wrócił

..
Synku, Córeczko

nie zdawałam sobie sprawy jak strasznie jesteście związani ze swoim Tatą.....
....tęskniliście strasznie...

niespokojne noce...
...smutna minka z rana...tak, tak...Maksiuniu codziennie przez dwa tygodnie budziłeś się ze smutna minką i łzami w oczkach....gdy pytałam się co się dzieje, nieśmiało mówiłeś, że tęsknisz ."Ja chcę, żeby Tato wrócił!"
....


no i po dwóch tygodniach wrócił..
...szczęśliwy, że udało się osiągnąć wszystkie cele....
a nawet wypracować nie 100% a 110%
...szczęśliwy bo już w domu!





Postanowiłam pisać na blogu "krótkie liściki do pudełka pamięci"..krótkie zdania do dzieciaczków. 
Oto moje pierwsze Liściki, które będę umieszczać w zakładce "kalendarz Synka/Córeczki":

Kocham cię Syneczku za to, że jesteś taki odpowiedzialny...za to,że tak cudownie opiekowałeś się mną i Lilą, gdy Taty nie było w domu....że starałeś się z całych sił być grzeczny i bardzo pomocny. Dziękuję

Kocham cię Córeczko za to, że powodujesz uśmiech na mojej twarzy...jesteś słodziutka jak ciasteczko, a pachniesz....hmmm ...brakuje słów by opisać ten cudowny zapach.





 A tu...
....nowy nabytek Maksiunia...
/komplet Barcelony/
Tato ciężko się targował w Turcji, ale warto było :)








zdjęcie z przedszkolnego balu



Właśnie wybieram się na randkę. Mężuś i Ja :) Chwilo trwaj!

:)

3 komentarze:

  1. Świetny strój i zdjęcie z balu, mój syn był strażakiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny liścik, aż się wzruszyłam.

    Widzę że syn tez trenuje:). Nie ma to jak umordowane radosne dziecko:-p

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.