Wprowadzenie


…. Z przymrużeniem oka… ....ZŁOTE MYŚLI MAMY WSPANIAŁEGO SYNKA I CÓRECZKI....




"Spójrz w oczy dziecka zobaczysz Boga."

- Phil Bosmans


"Dziecko może nauczyć dorosłych trzech rzeczy: cieszyć się bez powodu, być ciągle czymś zajętym i domagać się - ze wszystkich sił - tego, czego pragnie."

- Paulo Coelho

"Jest jedna miłość, która nie liczy na wzajemność, nie szczędzi ofiar, płacze a przebacza, odepchnięta wraca - to miłość macierzyńska."
- Józef Ignacy Kraszewski

sobota, 14 lutego 2015

Walentynki...

....dziś jest dzień Zakochanych...

kiedyś myślałam, że to święto tylko par....

dziś wiem, że to święto miłości, czyli wszystkich którzy kochają

dlatego wysyłam dwie Walentynki

pierwszą dla Mężusia, w którym jestem od 13 lat niezmiennie zakochana :*

K.C.K.R.





a drugą dla wszystkich których kocham i którzy kochają mnie :)








*


i jeszcze

WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO CIOCIU Z OKAZJI URODZIN :*


Znalezione obrazy dla zapytania GIFY URODZINY
**zdjęcia ściągnięte z google.pl


a miały być to podwójne urodzinki - Lileczka także miała świętować swoje urodzinki w tym dniu ... no cóż zdecydowała się na styczeń ;)

...tak sobie wspominam...rok temu wychodziłam z Lineczką ze szpitala...


Dostaliście Walentynkę?

bo ja tak :)

to od Syneczka



a tu 
kawałeczek walentynki od Mężusia




Lubicie Walentynki?



1 komentarz:

  1. Ogólnie sympatyczny jest ten dzień, choć jakoś specjalnie nie obchodzimy walentynek.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.