Wprowadzenie


…. Z przymrużeniem oka… ....ZŁOTE MYŚLI MAMY WSPANIAŁEGO SYNKA I CÓRECZKI....




"Spójrz w oczy dziecka zobaczysz Boga."

- Phil Bosmans


"Dziecko może nauczyć dorosłych trzech rzeczy: cieszyć się bez powodu, być ciągle czymś zajętym i domagać się - ze wszystkich sił - tego, czego pragnie."

- Paulo Coelho

"Jest jedna miłość, która nie liczy na wzajemność, nie szczędzi ofiar, płacze a przebacza, odepchnięta wraca - to miłość macierzyńska."
- Józef Ignacy Kraszewski

piątek, 13 marca 2015

Akcja 52 w 2015 ..."5 języków miłości" Gary Chapman 1/52

Przeczytałam u Mo Bloguje o akcji :

"Przeczytam 52 książki w 2015"

ponieważ uwielbiam czytać
...
od razu się do niej zapisałam :)


źródło www.google.pl


nie skupiam się na jednej książce tygodniowo, bo to u mnie jest różnie
/czasem w tygodniu są dwie książki, czasem nic, no i zaczynam dopiero teraz w 10-tym tyg czyli już 10 książek powinnam mieć przeczytane, mam ich trochę, ale nie chcę już cofać się w czasie/

moja meta to koniec roku :)


START:
1/52

"Najlepszy i najpopularniejszy poradnik dla małżeństw"





od dawna powtarzam, że lubię poradniki...że są mi pomocne....
...i że trzeba umieć z nich korzystać....a dokładnie wykorzystywać z nich to co jest dla ciebie odpowiednie, a nie wchłaniać jak gąbka wszystko co jest tam napisane i wcielać w życie...

dobra, ale ja o czymś innym, o książce, którą zauważyłam na blogu Szminka w Kurniku

Autor twierdzi, że jest 5 języków miłości i ich dialekty...że ludzie się nie dogadują w małżeństwie, gdyż mówią innym językiem miłości...

"Twój język miłości i język, jakim posługuje się twój małżonek, mogą się różnić tak bardzo jak chiński i angielski."

odkrywa te języki i tłumaczy jak się ich nauczyć, by porozumiewać się językiem męża.

5 języków miłości:
  1. wyrażenia afirmatywne /komplementy/
  2. dobry czas
  3. drobne przysługi
  4. przyjmowanie podarunków
  5. dotyk

Na końcu książki autor proponuje rozwiązać test, który pokaże jakim językiem mówimy.
Rewelacyjna książka...czytałam razem z mężem...dużo się dowiedzieliśmy o sobie:)
Można przeczytać Tu



znacie to?




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz.