Wprowadzenie


…. Z przymrużeniem oka… ....ZŁOTE MYŚLI MAMY WSPANIAŁEGO SYNKA I CÓRECZKI....




"Spójrz w oczy dziecka zobaczysz Boga."

- Phil Bosmans


"Dziecko może nauczyć dorosłych trzech rzeczy: cieszyć się bez powodu, być ciągle czymś zajętym i domagać się - ze wszystkich sił - tego, czego pragnie."

- Paulo Coelho

"Jest jedna miłość, która nie liczy na wzajemność, nie szczędzi ofiar, płacze a przebacza, odepchnięta wraca - to miłość macierzyńska."
- Józef Ignacy Kraszewski

piątek, 6 marca 2015

MUST HAVE na wiosnę ...



marynarka granatowa
Znalezione obrazy dla zapytania marynarka granatowa damska

 skórzane spodenki

Night Out Style


spodnie cygaretki

Victoria Beckham

parka różowa


torebki

Znalezione obrazy dla zapytania torebka chanelka


Znalezione obrazy dla zapytania torebka zarka camel

koszula



sukienka 

Znalezione obrazy dla zapytania sukienka jeans

*zdjęcia z www.google.pl

:)

4 komentarze:

  1. jak wygram w totka, to też opisze moje wust have;) cygaretki, spodenki i marynarka sa super:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Brałabym wszystko, a już zwłaszcza tę pastelową parkę. Dwa lata temu znalazłam w sklepie idealną, ale byłam w ciąży więc odpuściłam. Rok temu nie widziałam nic fajnego. Ale nowy sezon to nowe możliwości :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A mi podoba się najbardziej ta koszula.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.