Wprowadzenie


…. Z przymrużeniem oka… ....ZŁOTE MYŚLI MAMY WSPANIAŁEGO SYNKA I CÓRECZKI....




"Spójrz w oczy dziecka zobaczysz Boga."

- Phil Bosmans


"Dziecko może nauczyć dorosłych trzech rzeczy: cieszyć się bez powodu, być ciągle czymś zajętym i domagać się - ze wszystkich sił - tego, czego pragnie."

- Paulo Coelho

"Jest jedna miłość, która nie liczy na wzajemność, nie szczędzi ofiar, płacze a przebacza, odepchnięta wraca - to miłość macierzyńska."
- Józef Ignacy Kraszewski

wtorek, 10 marca 2015

Nasze zabawy - pomysł 1 /Peppa i jej sklep, bank, poczta/


oj coś ostatnio zaniedbałam mojego przedszkolaka...
...mniej się z nim bawiłam...
..główny powód: lenistwo!...
...drugi powód: przedszkole - przyzwyczaiłam się, że Denisek bawi się w przedszkolu, więc drugą część dnia spędzaliśmy na dworze lub Synek stęskniony bawił się swoimi zabawkami sam...
..ponieważ mamy teraz przerwę w chorowaniu /czytaj od przedszkola/....

...więc obiecuję poprawę ...
i
...zaczynamy...


zobaczyłam to pudełko u Mamiczki /najlepszy blog o książkach i zabawkach/

od razu poleciałam do Smyka /ok 50 zł/

Denisek zachwycony..



oczywiście Denisek nie mógł zapomnieć o lego


Lili też się spodobało..

w Smyku Denisek wybłagał lizaka
/a mówiłam, że lizaków nie jadamy/

a Liluńka wielkimi niebieskimi oczami wybłagała lizaka dla siebie
/normalnie dom wariatów/
sprytna dziewczyna - od razu wiedziało co się robi z lizakiem, choć to jej pierwszy raz



 wybierając się po Peppe i jej sklep
dobrze bawiliśmy się w galerii




:)

1 komentarz:

  1. u nas też zabawy w sklep non stop… no i oczywiście w gabinet lekarski… Denisek bardzo się zmienił, a Lileczka cała ty, jest śliczna:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.