Wprowadzenie


…. Z przymrużeniem oka… ....ZŁOTE MYŚLI MAMY WSPANIAŁEGO SYNKA I CÓRECZKI....




"Spójrz w oczy dziecka zobaczysz Boga."

- Phil Bosmans


"Dziecko może nauczyć dorosłych trzech rzeczy: cieszyć się bez powodu, być ciągle czymś zajętym i domagać się - ze wszystkich sił - tego, czego pragnie."

- Paulo Coelho

"Jest jedna miłość, która nie liczy na wzajemność, nie szczędzi ofiar, płacze a przebacza, odepchnięta wraca - to miłość macierzyńska."
- Józef Ignacy Kraszewski

czwartek, 9 kwietnia 2015

Misz-masz świąteczny...

W sobotę jeszcze sprzątaliśmy...


w niedzielę przyszedł zajączek..
..więc..
Lineczka wstała o 5.20 żeby zdążyć się pobawić przed braciszkiem...



..o 6 godz. dołączył Denisek...



..o 8 godz byliśmy już gotowi do drogi..




..w poniedziałek było lanie i sprzątanie..
/zestaw sprzątający od Zajączka/






...zapiski Dziadzia podczas remontu w łazience..



..poświąteczne porządki w domu..












Denisek do Dziadzia:

"Dziadzio daj mi pieniążka! /zbiera na lego/ 

-Dobrze Kochanie. Proszę."
Dziadzio daje 10 zł Wnukowi.

"Dziadzio, daj mi wszystkie te twoje pieniążki.

- Wnusiu nie mogę oddać ci wszystkich pieniążków, bo muszę mieć na chlebek, mleczko, banana.

Dziadzio daj mi wszystkie, a jak będziesz potrzebował na zakupy to ja Ci pożyczę!"




"Dziadzio byłem dziś na placu zabaw, ale się nie pobawiłem.

- Dlaczego?

Bo byli starszacy i  mi nie pozwolili. Dziadzio ja ciebie proszę, przyjedź do mnie i zrób z tym porządek. Dłużej tak nie może być!"

:)

2 komentarze:

Dziękuję za komentarz.