Wprowadzenie


…. Z przymrużeniem oka… ....ZŁOTE MYŚLI MAMY WSPANIAŁEGO SYNKA I CÓRECZKI....




"Spójrz w oczy dziecka zobaczysz Boga."

- Phil Bosmans


"Dziecko może nauczyć dorosłych trzech rzeczy: cieszyć się bez powodu, być ciągle czymś zajętym i domagać się - ze wszystkich sił - tego, czego pragnie."

- Paulo Coelho

"Jest jedna miłość, która nie liczy na wzajemność, nie szczędzi ofiar, płacze a przebacza, odepchnięta wraca - to miłość macierzyńska."
- Józef Ignacy Kraszewski

niedziela, 26 kwietnia 2015

Spiderman i Rosmann

Mój Spiderman

wczoraj byliśmy na urodzinach koleżanki Deniska
....
urodziny odbyły się w bawialni
...Denisek bawił się rewelacyjnie...
...dodatkową atrakcją był autobus, którym wybraliśmy się na przyjęcie...
..ponieważ u nas na wsi nie ma autobusów...Maksio marzył o pojechaniu autobusem :)))


niestety farba podrażniła skórę twarzy i dziś Maksiunio chodzi z czerwonymi plamami....oby jutro wszystko zeszło :/

....

Zaczęła się wielka wyprzedaż w Rossmanie
...
warto z niej skorzystać

od 24.04.2015

promocja - 49% 
I tydzień : podkłady, pudry, bronzery i korektory do twarzy

II tydzień : tusze, kredki, cienie, eyelinery

III tydzień : szminki, kredki, lakiery, odżywki



Na co ja zapoluję?

I tydzień:

Znalezione obrazy dla zapytania max factor puder

uwielbiam ten puder, właśnie dobijam do dna, więc przyda mi się kolejne opakowanie:)

II tydzień:

Znalezione obrazy dla zapytania loreal million
polecam tusz loreal, cena regularna to ok.60 zł, więc warto kupić w promocji

Znalezione obrazy dla zapytania maybelline eyeliner w pisaku
potrzebuję eyeliner, chyba wybiorę, tym razem w pisaku

Znalezione obrazy dla zapytania złoty cień

i jakiś złoty cień

III tydzień:

pewnie jakąś szminkę wybiorę, ale głównie czekam na promocję, aby wypróbować nowość
koszt ok 34 zł/szt.

"SALLY HANSEN, MIRACLE GEL CZYLI MANICURE TRWAJĄCY 14 DNI"


Znalezione obrazy dla zapytania lakier sally hansen rossmann



:)))

3 komentarze:

  1. sally hanson o tak!! max factor o tak:) tuszu nkie znam. ja kupiłam ostatnio rimmel i porażka totalna:(

    OdpowiedzUsuń
  2. Najważniejsze, że Maksio dobrze się bawił, podrażnienie na twarzy szybko minie. Z firmą Rossman jestem na bieżąco – szczególnie jeśli chodzi o kosmetyki pielęgnacyjne. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. mam nadzieję, że uczulenie przeszło… ja zawsze za późno obudzę się i jak dot® do Rossmana to już nic nie ma:/ ciekawe czy ten lakier wytrzymuje to 14 dni, daj znać:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.