Wprowadzenie


…. Z przymrużeniem oka… ....ZŁOTE MYŚLI MAMY WSPANIAŁEGO SYNKA I CÓRECZKI....




"Spójrz w oczy dziecka zobaczysz Boga."

- Phil Bosmans


"Dziecko może nauczyć dorosłych trzech rzeczy: cieszyć się bez powodu, być ciągle czymś zajętym i domagać się - ze wszystkich sił - tego, czego pragnie."

- Paulo Coelho

"Jest jedna miłość, która nie liczy na wzajemność, nie szczędzi ofiar, płacze a przebacza, odepchnięta wraca - to miłość macierzyńska."
- Józef Ignacy Kraszewski

wtorek, 2 czerwca 2015

Kilkudniowy Dzień dziecka....

....u nas na spokojnie nic się nie da...

...moje urwisy świętowały przez trzy dni...

...zaczęliśmy świętować Dzień Dziecka w sobotę...
..wtedy poszliśmy na festyn u nas w miasteczku...
...Lili objadała się gotowaną kukurydzą a Denisek szalał na dmuchanych zjeżdżalniach...
i..
samochodzikach
/w tym miejscu dziekuję Ciociuni, że przyjechała pomóc mi ogarnąć ten festyn - w pojedynkę z dwójką dzieci byłoby ciężko/


było też zjeżdżanie na pontonach
/co prawda dla starszych, ale Denisek nie mógł sobie odpuścić - chciałam mu pomóc - wciągać ponton do góry - ale mi nie pozwolił "Mama ja sam!" więc biedulek sam wciągał ten ponton do góry, żeby później na nim zjechać /


były też pierożki z truskawkami od Mamy dla Urwisków


Drugi dzień...
...Denisek i Elmirka spędzili u Dziadków...
..tam był kolejny festyn i mnóstwo atrakcji...

Trzeci dzień spędziliśmy na łonie natury....a dokładnie na działce....
..z rana były prezenty
/o 3 nad ranem przypomniałam sobie , że nie spakowałam im prezentów, więc wstałam i po nocy szykowałam paczki z prezentami.../




na działce kolejne prezenty
samochód od Ciociuni




Lilunia dostała nowe getry
/wszystkie podziurawiła/



A na koniec przyjechali Dziadkowie
dla Lineczki przywieźli śliczną kurteczkę
a Maksiunio dostał wymarzoną lawetę



Żyć, nie umierać :)

4 komentarze:

  1. Wspaniała zabawa !!! I właśnie mi podsunęłaś pomysł na obiad w czwartek :) Będą pierogi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pieroooogi :D chodzą za mną PIEROOOOGI :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierogi były pyszne :) Mistrz grila widzę nie został uwzględniony :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.