Wprowadzenie


…. Z przymrużeniem oka… ....ZŁOTE MYŚLI MAMY WSPANIAŁEGO SYNKA I CÓRECZKI....




"Spójrz w oczy dziecka zobaczysz Boga."

- Phil Bosmans


"Dziecko może nauczyć dorosłych trzech rzeczy: cieszyć się bez powodu, być ciągle czymś zajętym i domagać się - ze wszystkich sił - tego, czego pragnie."

- Paulo Coelho

"Jest jedna miłość, która nie liczy na wzajemność, nie szczędzi ofiar, płacze a przebacza, odepchnięta wraca - to miłość macierzyńska."
- Józef Ignacy Kraszewski

wtorek, 16 czerwca 2015

Moja opinia - hybryda bez lampy..

Jakiś czas temu, na promocjach w Rossmanie kupiłam lakier Sally Hansen..

...miałam dać znać jak się sprawdza...
..więc..

 - u mnie w ogóle się nie sprawdził, na drugi dzień miałam już odpryski, tak jak po pomalowaniu zwykłym lakierem /lakier, który powinien się utrzymywać na paznokciach przez 14 dni; cena ok. 35zł szt/

Znalezione obrazy dla zapytania sally hansen
/dziwne jest też to, że utwardzacza /Top/ nie można prawie nigdzie kupić -jest ciągle niedostępny w Rossmanie/

....

przypomniało mi się o nim , bo ostatnio w gazecie widziałam, że inne firmy też wypuściły takie lakiery
...jeśli o mnie chodzi to ja trzymam się od nich z daleka - szkoda pieniędzy

nie polecam także lakieru Collistar /ok.35zł  w Douglasie/ - odpryski na drugi dzień :/
- po tym nieudanym zakupie, postanowiłam zainwestować w zestaw do hybrydy - teraz lakier mam ok tygodnia bez odprysków! dla mnie to bardzo długo!

ciekawa jestem jak u innych sprawdzają się lakiery "hybrydowe" , które nie wymagają użycia lampy?!

2 komentarze:

  1. Ja dostałam zestaw Sally Hansen do przetestowania i niestety podobnie jak u Ciebie nie sprawdziły się te lakiery. Jedynie kolory piękne, a po za tym kiepsko...

    OdpowiedzUsuń
  2. u mnie ostatnio Revlon utrzymał się prawie 6 dni, to w porównaniu z pozostałymi lakierami niezły wynik:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.