Wprowadzenie


…. Z przymrużeniem oka… ....ZŁOTE MYŚLI MAMY WSPANIAŁEGO SYNKA I CÓRECZKI....




"Spójrz w oczy dziecka zobaczysz Boga."

- Phil Bosmans


"Dziecko może nauczyć dorosłych trzech rzeczy: cieszyć się bez powodu, być ciągle czymś zajętym i domagać się - ze wszystkich sił - tego, czego pragnie."

- Paulo Coelho

"Jest jedna miłość, która nie liczy na wzajemność, nie szczędzi ofiar, płacze a przebacza, odepchnięta wraca - to miłość macierzyńska."
- Józef Ignacy Kraszewski

piątek, 7 sierpnia 2015

Były kółka i nie ma kółek ... Dumna...



...Denisek męczył mnie już jakiś czas, że chce odkręcić boczne kółka w rowerze...
...zgodziłam się, ale powiedziałam mu, że do tego będzie potrzebny nam Tata, bo nie dam rady uczyć go jeździć i pchać wózek z Lilą - po rozmowie z Tatą postanowiliśmy, że gdy wrócimy z wakacji zaczynamy akcję Rower....
/od razu zaplanowałam tydzień na naukę - codzienne ćwiczenia/

...plany sobie a Denis sobie...

..dzisiaj odkręciliśmy mu kółka, a On wyprowadził rower z bramy, wsiadł i pojechał! Tak, pojechał...napiszę więcej: sam zahamował oraz zakręcił!

obyło się bez kija z tyłu, trzymania i wywrotek..po prostu...
...jak w temacie..
..były - nie ma...
do tej pory jestem w szoku...

...Denisek jest niesamowity!

i tak oto mój czterolatek sam nauczył się jeździć na dwóch kółkach :)



po 20 min jazdy bez bocznych kółek, postanowił zjechać z górki
/ja mówiłam: nie rób tego, bo upadniesz!  a mąż : na pewno? jesteś pewny?/


..jak postanowił...
..tak zrobił..


Gratulacje Synku :*



* Czas zabrać się za Elmirkę - przymierzam się do wyrzucenia pieluch i smoczka.
    Przygotowujemy się także na kupno dużego łóżka - zdjęłam jej barierkę w łóżeczku - przyjęła to z  radością :)

5 komentarzy:

  1. Brawo. Super mu poszło.
    Mamy córki w podobnym wieku, tez się przymierzamy do nauki korzystania z nocnika. Zobaczymy jak to pójdzie.

    OdpowiedzUsuń
  2. brawo!!! dzielny mały zuch!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciocia też była zdziwiona. Dumna z naszego chłopaczka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No mamo, a gdzie wiara w talenty syna? :) Ale jak sobie pomyślę, że i mnie czeka takie zjeżdżanie z górki, to mi słabo :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.