Wprowadzenie


…. Z przymrużeniem oka… ....ZŁOTE MYŚLI MAMY WSPANIAŁEGO SYNKA I CÓRECZKI....




"Spójrz w oczy dziecka zobaczysz Boga."

- Phil Bosmans


"Dziecko może nauczyć dorosłych trzech rzeczy: cieszyć się bez powodu, być ciągle czymś zajętym i domagać się - ze wszystkich sił - tego, czego pragnie."

- Paulo Coelho

"Jest jedna miłość, która nie liczy na wzajemność, nie szczędzi ofiar, płacze a przebacza, odepchnięta wraca - to miłość macierzyńska."
- Józef Ignacy Kraszewski

czwartek, 27 sierpnia 2015

Minnie i jej rycerz...

...Uwielbiam oglądać ich jak są razem..jak razem się bawią...jedzą i przytulają...
...bardzo bym chciała, żeby tak im zostało już na stare lata...
...sama mam rodzeństwo i wiem, że to wspaniały prezent od rodziców dla mnie - młodsza siostra:)










...odwiedziliśmy Prababcię..
/wróciłam obładowana słoikami - kompoty, dżemy, ogórki, pomidorki - Babciunia nie da nam z głodu umrzeć ;)

..Wujek sobie zażartował do Maksia: 
-pożycz mi Lili na kilka dni, a ja ci pożyczę moją córcie Julcię
- nie  /odpowiedział Maksio/
 Wujek dalej : ale Julcia jest starsza od Lili to będziesz lepiej się z nią bawić niż z małą Lili
Na to Maksio stanowczo : nie pożyczę...to moja ukochana siostrzyczka...a za jakiś czas też urośnie 

Cudowny Braciszek :)




informacja z ostatniej chwili ;)
Lilianna i jej makijaż na dziś




Ostatnio zauważyłam na fb o taki fajny rys.:



SAMA PRAWDA!

1 komentarz:

Dziękuję za komentarz.