Wprowadzenie


…. Z przymrużeniem oka… ....ZŁOTE MYŚLI MAMY WSPANIAŁEGO SYNKA I CÓRECZKI....




"Spójrz w oczy dziecka zobaczysz Boga."

- Phil Bosmans


"Dziecko może nauczyć dorosłych trzech rzeczy: cieszyć się bez powodu, być ciągle czymś zajętym i domagać się - ze wszystkich sił - tego, czego pragnie."

- Paulo Coelho

"Jest jedna miłość, która nie liczy na wzajemność, nie szczędzi ofiar, płacze a przebacza, odepchnięta wraca - to miłość macierzyńska."
- Józef Ignacy Kraszewski

środa, 23 września 2015

Dziekuję, moje dzieci tego nie jedzą...

Jak wytłumaczyć, że moje dzieci tego nie jedzą,
 a raczej nie mogą jeść...bo one zjedzą wszystko co im się da !

Dlaczego ludzie na siłę uszczęśliwiają dzieci dając im worek słodyczy i McDonalda do tego!?
 i wszystko to w ciągu jednej godziny!
Po co?
Jak można dziecko 20 miesięczne częstować nuggetsami z maka?

...aż się boje sytuacji, kiedy ktoś poczęstuje moje dzieci pepsi...wtedy nie ręczę za siebie!! ja nie grożę, ja ostrzegam!!!!

I co ja mam zrobić? Tłumaczę! Proszę! i zero reakcji!

Niestety, to są najbliżsi, więc kontaktu z nimi nie mogę urwać /zresztą nawet nie chcę, bo to wspaniali ludzie, którzy kochają moje dzieci/..jednak za każdym razem gdy "oddaje" im moje dzieci..wracają z bolącymi brzuszkami :/


Lineczka i zakazane Lego Deniska
ciiiii...żeby Braciszek się nie dowiedział ;)

...własna cukiernia...


..Liluniu spróbuj lodzika...



..no i spróbowała..

...tak jak pisałam wcześniej - moje dzieci wszystko jedzą, nawet ciastolinę!


...mniam..


...dla kogo kręcone?


....mamo czekaj, zrobię super minę do zdjęcia...


..już? już?...
..zrobiłaś to zdjęcie...


..wyszło? czy jeszcze raz pozować?


...nowy wózeczek Lineczki...
...nie dała sobie wytłumaczyć, że torbę wiesza się na wózek, a nie na szyję..




Maksiu próbował namówić Lili na wymianę wózków
-ja ci dam stary - ty mi dasz nowy


..walka o nowy wózek..


..bunt...


Obecnie chorujemy i tak jak widać siedzimy znudzeni w domu :D


i na koniec....
 reklama, która mnie wzruszyła



:)
Ostatnio Denisek opowiada, że sobie kupi psa i kota. Ciekawe....ja takich planów nie mam ;P

6 komentarzy:

  1. Fajnie się razem bawią.
    No a z tym karmieniem to brak słów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lilunia zakochana w bracie - to co Denisek to i ona :))

      Usuń
    2. u nas jest tak samo, Olek zapatrzony w Majulkę... a ona czasem ma dosc ;-)

      Usuń
  2. Z tym jedzeniem wszystkiego to i u nas... Muszę bardzo pilnować doniczek ;) Zabawa ciastoliną jest ekstra :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja blagalam zeby Kacprowi nie dawali papryki. Strasznie sie po niej meczyl do 3 roku życia, ale tez nic nie skutkowalo. Wiec pewnego dnia gdy maly zwijal się z bolu i plakal, zadzwonilam do tej osoby i kazalam jej posluchac jak moje dziecko sie meczy. Poskutkowało, choć terapia szokowa dla nikogo nie byla mila.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.