Wprowadzenie


…. Z przymrużeniem oka… ....ZŁOTE MYŚLI MAMY WSPANIAŁEGO SYNKA I CÓRECZKI....




"Spójrz w oczy dziecka zobaczysz Boga."

- Phil Bosmans


"Dziecko może nauczyć dorosłych trzech rzeczy: cieszyć się bez powodu, być ciągle czymś zajętym i domagać się - ze wszystkich sił - tego, czego pragnie."

- Paulo Coelho

"Jest jedna miłość, która nie liczy na wzajemność, nie szczędzi ofiar, płacze a przebacza, odepchnięta wraca - to miłość macierzyńska."
- Józef Ignacy Kraszewski

poniedziałek, 28 września 2015

Misz - masz chorobowy....

Chorują...
...świrują..
...robią bałagan..
a do tego zarażają...bo i ja już jestem chora :/

aaa i mają zachcianki - pierogi sobie zażyczył Denisek - więc matka zasmarkana z gorączką stała i kleiła 

oczywiście miałam pomoc /czytaj sprzątania dwa razy więcej/





Lila dostała takiego świra, że aż  zaczęłam się bać: 
ukradkiem przeszukała mi torebkę i skorzystała ze szminki /chyba nie muszę dodawać, że ulubionej i nie wcale takiej taniej/ - na koniec przyszła się pochwalić efektem

pozostało opakowanie
/to już trzecia szminka/


następnie poszła do kuchni i wsypała mi suszoną pietruszkę do słoika z miodem 



oraz rozsypała kurkumę po całym domu - a wiadomo jaki ona trwały kolor zostawia
..i to nie koniec
wzięła mój róż w kremie i pokolorowała nim podłogę - to wszystko w ciągu kilku godzin

tu Lilianna w stroju kąpielowym


to są te dni, gdy zaczynam doceniać przedszkole ;)
..i snuję plany...kiedy to Lili też pójdzie do przedszkola....

Cisza to jest to czego mi brakuje.








Jest jeszcze niesamowity pozytyw choroby Lili - ale na razie ciiiiii
..nie chcę zapeszać :)))

5 komentarzy:

  1. One są rozkoszne .Coś wspaniałego. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. O tak, ja pamietam sudocrem wymaziany po ścianach i meblach. A to wszystko w czasie w którym wyszłam na minutkę do wc... Jak to dobrze mieć duże dziecko, które czasem miewa tak durne pomysły, że zaczynam się zastanawiać czy ten sudocrem nie był przypadkiem lepszy:--p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tzn. wszystko przede mną :)) ja pamiętam jak Denisek wysmarował się cały wickiem - maścią rozgrzewającą :)

      Usuń
  3. Nawet jak są chorzy to wyglądają uroczo :) Cisza to jest to czego potrzebuje każda matka ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.