Wprowadzenie


…. Z przymrużeniem oka… ....ZŁOTE MYŚLI MAMY WSPANIAŁEGO SYNKA I CÓRECZKI....




"Spójrz w oczy dziecka zobaczysz Boga."

- Phil Bosmans


"Dziecko może nauczyć dorosłych trzech rzeczy: cieszyć się bez powodu, być ciągle czymś zajętym i domagać się - ze wszystkich sił - tego, czego pragnie."

- Paulo Coelho

"Jest jedna miłość, która nie liczy na wzajemność, nie szczędzi ofiar, płacze a przebacza, odepchnięta wraca - to miłość macierzyńska."
- Józef Ignacy Kraszewski

niedziela, 20 września 2015

Zmiana kodu na 3 z przodu...

.....

stało się...
30 lat minęło jak jeden dzień...


Źródło

..nie cierpię swoich urodzin, więc imprezy miało nie być...
...jednak bliscy zaczęli mnie namawiać...mówili "ja i tak przyjadę" itd.
...
i tak miałam imprezę urodzinową z tortem i szampanem :)




oraz prezentami :*





..Łobuziaki witały gości...





..fajnie było się spotkać z rodziną...
..jakoś tak się porobiło, że tych wspólnych imprez jest mniej..





"dwa koty"
z siostrunią



..Pół życia razem :)





Maksio do mnie:
-Mamo nie możesz dotykać moich rzeczy bez pozwolenia!
- Jesteś pewien?
- Tak!
Ja: Cudownie! W porządku kochanie!
Zdziwiony Maksiu dopytuje: - Zgadzasz się? Nie denerwujesz się na mnie?
- Nie, kochanie. Zaraz zaczynamy sprzątanie pokoju..skoro nie mogę dotykać twoich zabawek, dzisiaj sprzątasz sam :)

Maksiu chwilę myśli, podchodzi do mnie, przytula się..robi kocie oczy ze shreka i mówi:
- Mamusiu ja cię bardzo kocham. Możesz brać wszystkie moje rzeczy bez pytania.



Zdjęcia by Wujcio.

15 komentarzy:

  1. Wszystkiego co najlepsze w dniu 30-tych urodzin!
    Pieknie wygladalas :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również nie długo będę obchodzić swoje 30 urodziny. Sama nie wiem jak to szybko zleciało, ale mam dwójkę cudownych dzieci i wspaniałego męża, wiec czekam na kolejną podwójną trzydziestkę w moim życiu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkiego Najlepszego :) ...chwila moment i się doczekamy :)

      Usuń
  3. Spelnienia marzen.... przedewszystkim tych najskrytszych.
    Ja tez niecierpie swoich urodzin, zazwyczaj je przemilczam ;-)
    Pieknie wygladałaś!!!
    Usmiałam się z waszego dialogu, spryciarz z Maksia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to nie takie proste przemilczeć urodziny , gdy kochająca rodzina się pcha drzwiami i oknami ;)))) Dziękuję za życzenia i miłe słowo:)

      Usuń
  4. Wszystkiego Najlepszego i spełnienia najskrytszych marzeń. 30 urodziny obchodzi się raz w życiu tak jak 18. Mój małżonek wczoraj też je świętował. :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego Najlepszego i spełnienia najskrytszych marzeń. 30 urodziny obchodzi się raz w życiu tak jak 18. Mój małżonek wczoraj też je świętował. :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego najlepszego :)
    Wspaniałe zdjęcia..
    No a ten tekst na końcu.. koniecznie muszę go sobie zapamiętać :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego najlepszego !!! Trzydziestka jest super :) Odkąd ją skończyłam wydarzyły się najlepsze chwile w moim życiu czyli narodziny dwójki, nowa praca i wiele radości :)

    OdpowiedzUsuń
  8. nie cierpię tak kurczę..Milion razy mogę mówić, że nie życzę sobie,żeby goście przynosili worek słodyczy, a i tak jest zawsze to samo. nie wspominając już o dziadkach ;)
    A dla Ciebie wszystkiego dobrego - życie zaczyna się po trzydziestce, wiem co mówię ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.