Wprowadzenie


…. Z przymrużeniem oka… ....ZŁOTE MYŚLI MAMY WSPANIAŁEGO SYNKA I CÓRECZKI....




"Spójrz w oczy dziecka zobaczysz Boga."

- Phil Bosmans


"Dziecko może nauczyć dorosłych trzech rzeczy: cieszyć się bez powodu, być ciągle czymś zajętym i domagać się - ze wszystkich sił - tego, czego pragnie."

- Paulo Coelho

"Jest jedna miłość, która nie liczy na wzajemność, nie szczędzi ofiar, płacze a przebacza, odepchnięta wraca - to miłość macierzyńska."
- Józef Ignacy Kraszewski

wtorek, 20 października 2015

Pojechałam na shopping...

..szalony pomysł..ale udało się...

..planowałam od dawna...

...najpierw mieliśmy jechać do Anglii... ale później stwierdziliśmy, że wybierzemy się bliżej i padło na ...

..Drezno...

Znalezione obrazy dla zapytania shopping
Żródło





..ode mnie to jakieś 2,5 godz drogi..

...o 9 rano ruszyliśmy..ja i moja siostra...

w stronę niebieskiego napisu PRIMARK...



w tym słynnym sklepie spędziliśmy 5 godzin...

...po mimo, że kupiłam kilka fajnych rzeczy...rozczarowana jestem ...wszędzie się czyta, ze Primark to taki sklep typu "wszystko po 5 zł" - założyłam, że po kupuję jakieś duperelki za kilka euro...niestety na miejscu  okazało się, że ceny podobne do naszych cen, że primarkowe ciuchy to podróby rzeczy z innych sieciówek....byłyśmy w szoku jak poszliśmy później do New Yorkera, a tam taka sama bluzka jak w Primarku /tylko lepsza jakość/ za 2 euro więcej! ..osobiście wole 2 euro więcej dać i mieć coś lepszego! Jeśli chodzi o inne sieciówki to wybór i ceny takie jak w Pl.



Mini fotorelacja:


Startujemy - jeszcze tylko fotkę na fb trzeba dodać ;)


Niestety... padało jak jechaliśmy i wracaliśmy

Coraz bliżej celu

Jak to możliwe, że Niemcy jeżdżą tak okropnie przepisowo...i co z tego, że znak pokazuje ograniczenie prędkości do 80?! przecież droga idealna - spokojnie bym pojechała 100km/h
/jak to mi ojciec zawsze powtarzał - ciężką nogę mam w samochodzie ;P

- Chyba powinniśmy zmienić pas, będziemy skręcać w lewo?!
- Spoko mała, zanim ten samochód obok ruszy ja już dawno go wyprzedzę 10 razy!


Primark. Trzy piętra. Mnóstwo ludzi.



-Monia! Patrz! Rejestracja DW! Jedź za nim, on zaprowadzi nas do Wrocławia ;))


Rzut oka na miasto z samochodu



Podsumowując:
Wycieczka bardzo udana, fajnie gdzieś się wyrwać z domu ....zakupy zrobione drożej niż w Polsce - podliczając koszt podróży i parking /6euro - parking jest przy galerii handlowej/ ....Pewnie jeszcze się wybierzemy, ale bardziej będziemy nastawione na zwiedzanie niż zakupy :))
Teraz nie zwiedziliśmy nic...padało,a poza tym nie mieliśmy siły ;)



.......

Polecam

Ostatnio przeczytałam dobry tekst - prawdziwy


"Prawdziwa matka umie przyznać, że egzamin z macierzyństwa łatwiej oblać, niż zaliczyć...
Śpij spokojnie prawdziwa matko. Jeśli masz wątpliwości, czy jesteś dobrą mamą, to znaczy, że nią jesteś"               

                                                                                                      Jodi Picoult 
Więcej tu dobra matka

10 komentarzy:

  1. o tak Primark sie z...epsul ostatnio strasznie :-( ciuchy tak jak piszesz tanie podruby, choc z przeceny czasem cos upoluje ;-)
    Fajny mialyscie wypad :)
    teks boski! conajmniej 3 razy dziennie oblewam egzamin

    OdpowiedzUsuń
  2. muszę sobie ten tekst nakleić na lodówkę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobry tekst :) ja w Primarku nigdy nie byłam szczerze mówiąc, ale chętnie bym się wybrała, bo znajome zachwycają się nim. A jak będzie tak jak piszesz to przynajmniej miasto pozwiedzać można :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie, Panna O ❤

    OdpowiedzUsuń
  4. Czytałam wiele o tym sklepie ale jakoś nie mam czasu tam jechać a mieszkam przy samej granicy :) Wolę robić zakupy w przygranicznym Gorlitz bo też można kupić coś fajnego. A Drezno tylko latem i tylko zwiedzanie bo jest pięknym miastem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak słyszałam..muszę na zwiedzanie się wybrać :)

      Usuń
  5. W Polsce jest podobny sklep do Primarka i nazywa się Pepco :) Ostatnio jak byłam widziałam bardzo podobne ubranka dziecięce w Pepco, które wcześniej widziałam w Primarku. I podejrzewam, że jakość będzie podobna. W Primarku trzeba wiedzieć co kupować :) Ja zazwyczaj kupuję tam spodnie, ubrania typu basic i pidżamki, ale te na licencji od Disneya bo inne bardzo szybko się niszczą. Dla dzieci już więcej tam nie kupię body czy pajacyków... już się nauczyłam. Jakieś sweterki czy spodnie kupuję dla chłopców, ale to też mam już obeznanie co się opłaca, a co nie i co się zaraz zmechaci :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Pepco można znaleźć super ciuchy, ale wybór jest malutki w porównaniu do Primarka :)

      Usuń

Dziękuję za komentarz.