Wprowadzenie


…. Z przymrużeniem oka… ....ZŁOTE MYŚLI MAMY WSPANIAŁEGO SYNKA I CÓRECZKI....




"Spójrz w oczy dziecka zobaczysz Boga."

- Phil Bosmans


"Dziecko może nauczyć dorosłych trzech rzeczy: cieszyć się bez powodu, być ciągle czymś zajętym i domagać się - ze wszystkich sił - tego, czego pragnie."

- Paulo Coelho

"Jest jedna miłość, która nie liczy na wzajemność, nie szczędzi ofiar, płacze a przebacza, odepchnięta wraca - to miłość macierzyńska."
- Józef Ignacy Kraszewski

niedziela, 25 października 2015

Sezon spacerowy otwarty...oraz T-Shirt za 2 euro ...


od kiedy Lilianka nauczyła się spokojnie spacerować....nie korzystamy z wózka prawie w ogóle...
...na nóżkach odprowadzamy Deniska do przedszkola i chodzimy do sklepu..



..a po obiadku dreptamy po naszym miasteczku :)
Jeśli mam się doszukać jakiegoś pozytywu jesieni, to chyba właśnie te spacery...fajnie spokojnie pospacerować.












Maksiunio uwielbia jeździć na rowerze..


...kilka razy dziennie słyszę na przemiennie Kocham Cię i Nie Kocham Cię...
...nerwus z niego okropny - charakterek tatusia..

dałam się namówić na wyciągnięcie z piwnicy starego jeździka, 20min jazdy po dworze i nowe addidasy dziurawe! /cały przód zdarty/


Lineczka jest dużo spokojniejsza od Maksia..
/choć niektórzy widząc ją, nie są w stanie uwierzyć, że można być bardziej energicznym!/


..potrafi usiąść i  spokojnie się pobawić..
/oczywiście domaga się abym była obok/



gdy robię coś w kuchni, ona od razu przybiega do mnie, siada na krześle i przestawia rzeczy, które leżą na blacie
/często sama siada na blacie :/


kiedy siedzę przy komputerze, ona siada mi na kolanach

taka moja przylepka słodziutka :)



Panna modnisia..uwielbia torebki..przymierza rzeczy i idzie przeglądnąć się w lustrze



Jestem zakochana,
zakochana w swoich dzieciach....no nic na to nie poradzę, że mam takie dwa ideały :)


.............


Krótki filmik, który daje do myślenia
/ciekawe czy u nas w Polsce by to zadziałało?!/

... w Niemczech /chyba/ została wystawiona maszyna z tanimi koszulkami za 2 euro...
...po wrzuceniu pieniążków pojawiał się filmik - w jakich warunkach, przez kogo? został zrobiony ten T-Shirt..zobaczcie jak ludzie reagowali:

"The 2 Euro T-Shirt - A Social Experiment"



Jednocześnie polecam kanał na youtube Raaadzka - fajna dziewczyna, fajnie opowiada o modzie :)


"Radzka POLSKA MODA made in Poland :-)"



4 komentarze:

  1. Super masz dzieciaki, a za ten stół z piłkarzykami mój młodszy syn dałby się chyba pokroić :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieci uwielbiają piłkarzyki, tylko mnie denerwuje ten stół, bo miejsce zajmuje ;)

      Usuń
  2. Oglądałam tutoriale Radzkiej o rysowaniu :) Bardzo pozytywna jest! A dzieciaki masz świetne. A na Małą to uwielbiam patrzeć! Cudowna Księżniczka. Ja tam będę miała Księcia, to chociaż mogę oko nacieszyć takimi słodkimi dziewczynkami :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie, Panna O ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocze masz dzieci, rozbrajające . Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.