Wprowadzenie


…. Z przymrużeniem oka… ....ZŁOTE MYŚLI MAMY WSPANIAŁEGO SYNKA I CÓRECZKI....




"Spójrz w oczy dziecka zobaczysz Boga."

- Phil Bosmans


"Dziecko może nauczyć dorosłych trzech rzeczy: cieszyć się bez powodu, być ciągle czymś zajętym i domagać się - ze wszystkich sił - tego, czego pragnie."

- Paulo Coelho

"Jest jedna miłość, która nie liczy na wzajemność, nie szczędzi ofiar, płacze a przebacza, odepchnięta wraca - to miłość macierzyńska."
- Józef Ignacy Kraszewski

sobota, 21 listopada 2015

Manicure hybrydowy plus zwykły lakier... czy jest to możliwe?!


"Potrzeba matką wynalazców"

Znalezione obrazy dla zapytania manicure hybrydowy



....miałam ochotę na chabrowe paznokcie, niestety nie miałam takiego koloru hybrydy...nie chciałam kupować drogiej hybrydy w tym kolorze, bo to zachcianka jednorazowa...regularnie noszę czerwone paznokcie :) 


od dłuższego czasu korzystam z lakierów hybrydowych....uwielbiam mieć pomalowane paznokcie, a zwykłe lakiery trzymały mi się max. dwa dni!
Lakier hybrydowy mam na paznokciach ok 1 tygodnia, jak dla mnie wow!

Ostatnio męczyła mnie sprawa czy można wykorzystać zwykłe lakiery /niehybrydowe/, które zalegają mi na półce do manicure hybrydowego? /m.in. piękny chabrowy z miss porty/

Pomyśl, kupujesz lakier za parę groszy i utrzymuje ci się jak lakier hybrydowy..rewelacja
/lakiery hybrydowe kosztują ok 30 zł/szt  i więcej...zwykły lakier ok 10 zł/szt/
Lakiery drogeryjne niby hybrydowe /Collistar czy Sally Hansen cena ok 35zł / trzymają mi się ok 3 dni :/

Spróbowałam i udało się!

Wykonałam całą procedurę stosowania hybrydy, tylko po "bazie" nie nałożyłam lakieru hybrydowego ale zwykły /nie utwardzałam w lampie, jedynie odczekałam 3 min/, następnie nałożyłam "bazę" + lampa i gotowe. Paznokcie wytrzymały ponad tydzień!

Jedna rada: warto korzystać ze zwykłych lakierów tzw, szybko schnących.


Fajne paznokcie:
Znalezione obrazy dla zapytania paznokcie hybrydowe chabrowe
Oooooo! Jest metoda!

Znalezione obrazy dla zapytania paznokcie hybrydowe inspiracja


Znalezione obrazy dla zapytania manicure hybrydowy

Znalezione obrazy dla zapytania manicure hybrydowy


7 komentarzy:

  1. super sprawa, mi po hybrydzie strasznie padły więc może spróbowałabym tego sposobu, pytanie tylko jak go zmywałaś, zwykłym zmywaczem?i czy tez fajnie błyszczy czy jak zwykły?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zmywam acetonem jak każdą hybrydę...paznokcie się pięknie błyszczą jak po "prawdziwej hybrydzie" :)))

      Usuń
  2. Ooo, ja słyszałam o mieszaniu zwykłego lakieru z topem :) ale zainwestowałam w kolorowe hybrydy i raczej nie chce mi się bawić w jakieś kombinowanie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pewnie:) ale gdybyś chciała jednorazowo wykorzystać inny kolor niż masz to zwykły lakier się sprawdzi :))

      Usuń
  3. Ja nie przepadam za malowaniem paznokci. Nie wiem dlaczego ale jakoś mnie to denerwuje.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo superowe propozycje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Amazing post dear! You have a wonderful blog:)
    What about following each other on Instagram, Bloglovin, Twitter?.. :)

    www.bloglovin.com/blog/3880191

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.