Wprowadzenie


…. Z przymrużeniem oka… ....ZŁOTE MYŚLI MAMY WSPANIAŁEGO SYNKA I CÓRECZKI....




"Spójrz w oczy dziecka zobaczysz Boga."

- Phil Bosmans


"Dziecko może nauczyć dorosłych trzech rzeczy: cieszyć się bez powodu, być ciągle czymś zajętym i domagać się - ze wszystkich sił - tego, czego pragnie."

- Paulo Coelho

"Jest jedna miłość, która nie liczy na wzajemność, nie szczędzi ofiar, płacze a przebacza, odepchnięta wraca - to miłość macierzyńska."
- Józef Ignacy Kraszewski

środa, 11 listopada 2015

Samotna noc matki...




jak to jest, że jak Są to narzekam, bo nie mogę się wyspać...
a jak Ich nie ma to spać się nie chce.

Wczoraj miałam taką noc.. dzieciaczki u dziadków, mąż w szpitalu, a ja sama w domu...ciągle łapałam się na tym, że nadsłuchuję czy nie płaczą, że szeptem rozmawiam przez telefon, żeby ich nie obudzić, w nocy nie śpię tylko czuwam czy ktoś nie woła z pokoju obok....tu jedynie psychiatra może pomóc ;)

oby jak najszybciej moje życie wróciło do normalności.
Smutno bez nich.
Kochanie wracaj szybciutko do zdrowia!



Denisek gotowy na trening z tatą


Lineczka po kryjomu wyniosła boczek z kuchni -
ja zaglądam do jej pokoju a ona biedna męczy się z boczkiem :D

Denisek korzysta
Lili prowadzi wojnę z wózkiem
/wszędzie na nóżkach/

 ...




....

Sto Lat Babciu!
Kocham Cię!
Jesteś jedyna i niepowtarzalna!
Znalezione obrazy dla zapytania sto lat dla babci

6 komentarzy:

  1. Zdrówka dla męża. Tak to z nami jest że gdy dzieci są chcemy luzu a jak ich nie ma to odruchowo włączamy bajki na mini mini :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zdrowka dla męża. cos w tym jest. ja pewnie też bym tak miała, gdyby sprawili mi taki prezent;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Samotna noc to marzenie każdej matki ale jak się trafi to później kończy się tak jak u Ciebie :)
    Zdrówka dla męża.
    Fotka Lili z boczkiem- bezbłędna :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo Cię rozumiem , ale postaraj się odpocząć, wykorzystaj tą chwilową samotność. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdrówka dla męża. Postaraj się mimo wszystko wypocząć. Ja nie mogę sobie przypomnieć kiedy byłam sama w domu. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj tak, jak się przywyknie do życia rodzinnego, to samotna noc jest czymś nieciekawym. Dlatego jestem szczęśliwa z każdego dnia spędzonego z moją paczką :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.