Wprowadzenie


…. Z przymrużeniem oka… ....ZŁOTE MYŚLI MAMY WSPANIAŁEGO SYNKA I CÓRECZKI....




"Spójrz w oczy dziecka zobaczysz Boga."

- Phil Bosmans


"Dziecko może nauczyć dorosłych trzech rzeczy: cieszyć się bez powodu, być ciągle czymś zajętym i domagać się - ze wszystkich sił - tego, czego pragnie."

- Paulo Coelho

"Jest jedna miłość, która nie liczy na wzajemność, nie szczędzi ofiar, płacze a przebacza, odepchnięta wraca - to miłość macierzyńska."
- Józef Ignacy Kraszewski

czwartek, 17 grudnia 2015

Nominacja


Zostałam nominowana przez Herbata ze szklanki 



apple-ipad-551502_1920


A oto  pytania:
Co zaskoczyło Cię najbardziej w Twoim życiu?

Hmm..najbardziej?! 
Zaskakuje mnie bardzo dużo, w tym podłym świecie. Ale tak najbardziej zaskoczyło mnie macierzyństwo /niesamowita miłość, niesamowite zmęczenie, codzienne sytuacje/

Gdybyś mogła zmienić jedną rzecz/ zdarzenie, co by to było…?

To akurat oczywiste...zrobiłabym wszystko, żeby mieć Mamę.

Czego nigdy byś nie zrobiła?

Nie wiem...na pewno bym specjalnie nie skrzywdziła drugiego człowieka.


Jaką rzecz zabrałabyś na bezludną wyspę?

Soczewki, bo bez nich jestem ślepa jak kret...zabrałabym najbliższych bo bez nich nie funkcjonuje


Twoja ulubiona książka?

Jej...chyba takiej nie mam...zazwyczaj książka , którą w tym momencie czytam jest ta naj...są takie, które wspominam częściej np. Danuta Wałęsa. Marzenia i tajemnice.; Saga Zmierzch; Pan Tadeusz oraz obecnie Igrzyska śmierci

Jaki jest Twój wymarzony zawód?

Nie mam takiego, pewnie dlatego jestem inżynierem ochrony środowiska :)  ....jeśli chodzi o dzieci, gdy nie będą wiedziały co chcą robić w przyszłości to zaproponuje im prawnika lub lekarza :)

Jakie są Twoje blogowe plany?

Nie mam blogowych planów...jest to pamiętnik dzieci, więc blog "sam się pisze"

Dlaczego akurat blog?

Wszystko zaczęło się na macierzyńskim. Dużo czytałam o dzieciach w książkach oraz na blogach innych i nagle zapragnęłam zebrać moje myśli, doświadczenia, codzienność w jednym miejscu, żeby nic mi nie uciekło z czasem... uwielbiam wracać do początku, czytać pierwsze posty, oglądać zdjęcia.

Blok czy dom?

Mam mieszkanie...i zawsze chciałam mieszkać w bloku...zwyczajnie bałam się dużego domu....brakuje mi jednak swojego ogródka - zielonej przestrzeni obok domu.....Cudownie by było mieszkać w bloku i mieć pod oknem wydzielony zielony kącik..

Bolesna prawda czy słodkie kłamstwo?

Zawsze prawda..brzydzę się kłamstwem...uwielbiam ludzi szczerych, ale nie przy tym chamskich


Gdybyś miała czarodziejską różdżkę, która mogłaby zmienić jedną rzecz w Twoim wyglądzie, to na co byś się zdecydowała?

buuu...tylko jedną?!  jest tego mnóstwo ;) ...jestem zakompleksioną dziewczyną



Przekazuje dalej pytania:

  1. Co zaskoczyło Cię najbardziej w Twoim życiu?
  2. Gdybyś mogła zmienić jedną rzecz/ zdarzenie, co by to było…?
  3. Czego nigdy byś nie zrobiła?
  4. Jaką rzecz zabrałabyś na bezludną wyspę?
  5. Twoja ulubiona książka?
  6. Jaki jest Twój wymarzony zawód?
  7. Jakie są Twoje blogowe plany?
  8. Dlaczego akurat blog?
  9. Blok czy dom?
  10. Bolesna prawda czy słodkie kłamstwo?
  11. Gdybyś miała czarodziejską różdżkę, która mogłaby zmienić jedną rzecz w Twoim wyglądzie, to na co byś się zdecydowała?
Nominuję:




......

coś do poczytania...polecam:
Macierzyństwo kiedyś i dziś. /Blog Matka Prezesa/

6 komentarzy:

  1. aaaa :) dzieki za nominację dziś to zrobię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. dzieki :) fajnie sie dowiedziec czegos wiecej o Tobie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za nominację :) Poproszę o chwilę czasu na odpowiedź :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja zawsze byłam zakompleksiona, a jakiś czas temu nauczyłam się kochać to co zawsze uważałam za swoje wady. Kocham moje piegi, bo uważam, że dodają mi uroku. Kocham moje włosy, bo dzięki nim jestem oryginalna ;) Więcej wiary w siebie i mnie krytycznego nastawienia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za nominację. Po świętach nadrobię :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny post!
    http://www.amelieatelier.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.