Wprowadzenie


…. Z przymrużeniem oka… ....ZŁOTE MYŚLI MAMY WSPANIAŁEGO SYNKA I CÓRECZKI....




"Spójrz w oczy dziecka zobaczysz Boga."

- Phil Bosmans


"Dziecko może nauczyć dorosłych trzech rzeczy: cieszyć się bez powodu, być ciągle czymś zajętym i domagać się - ze wszystkich sił - tego, czego pragnie."

- Paulo Coelho

"Jest jedna miłość, która nie liczy na wzajemność, nie szczędzi ofiar, płacze a przebacza, odepchnięta wraca - to miłość macierzyńska."
- Józef Ignacy Kraszewski

wtorek, 26 stycznia 2016

Decyzja podjęta...przerost migdałka gardłowego u dziecka...

za tydzień jedziemy z Maksiem na zabieg...
..usuną mu trzeciego migdała...



cały czas myślałam, że do tego nie dojdzie...ale nie ma wyjścia..Maksiu bardzo źle słyszy...ma płyn w uszach..migdał całkowicie mu zatkał kanaliki...męczy się okropnie...wieczorami prosi mnie czy może iść spać bez książeczki /stresuje się, że nic nie słyszy :/

kurczę, jak ja się strasznie boję lekarzy, igieł, krwi :///
/wiem, że dzieci przechodzą gorsze operacje, że to tylko zabieg, że nie ma co panikować, ale się boję /

..Już z nim rozmawiałam, powiedziałam, że będzie miał zabieg - jak to będzie wyglądało
 i obiecałam nagrodę :p 









 ..miłość..


Tata wrócił..wykończony, schorowany, ale szczęśliwy..
...a takie widoki miał mąż na porannym rozbieganiu..
/polskie morze w styczniu/

3 komentarze:

  1. Ja mam usunięte wszystkie trzy. To były najlepsze decyzje moich rodziców. Będzie dobrze!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja miałam usunięte wszystkie trzy w wieku ok 8lat, do dziś jestem matce za to wdzięczna. Z dnia na dzień przestałam chorować :) Da radę, dzielny z niego chłopczyk :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Będzie dobrze. Wiem, że się martwisz. Każda matka przeżywa nawet pobranie krwi u swojego dziecka. Trzymam kciuki. Maksiu jest dzielny :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.