Wprowadzenie


…. Z przymrużeniem oka… ....ZŁOTE MYŚLI MAMY WSPANIAŁEGO SYNKA I CÓRECZKI....




"Spójrz w oczy dziecka zobaczysz Boga."

- Phil Bosmans


"Dziecko może nauczyć dorosłych trzech rzeczy: cieszyć się bez powodu, być ciągle czymś zajętym i domagać się - ze wszystkich sił - tego, czego pragnie."

- Paulo Coelho

"Jest jedna miłość, która nie liczy na wzajemność, nie szczędzi ofiar, płacze a przebacza, odepchnięta wraca - to miłość macierzyńska."
- Józef Ignacy Kraszewski

niedziela, 17 stycznia 2016

Pojechał...

spełniać swoje marzenia....
po raz trzeci znalazł się w grupie wybranych, najlepszych w Polsce...

/Turcja/


...oj jak ja się cieszę, że to już nie Turcja, tylko polskie morze...bliżej, bezpieczniej

/Polska/

tradycyjnie On wyjeżdża a my zmagamy się z codziennością...dwa lata temu dzień po wyjeździe urodziłam Liliankę, rok temu dopadło mnie takie przeziębienie, że ledwo wstawałam z łóżka i do tego zachorowały dzieci, chorzy musieliśmy chodzić na zakupy itp /szkoda mi było dzieciaczków/...a w tym?! dzień zaczął się od szpitala - zapalenia ucha Deniska....
/dla tych, którzy nie wiedzą - ja osobiście nie wiedziałam, gdzie w sobotę można  zgłosić się z chorym dzieckiem - zawsze korzystaliśmy z prywatnych wizyt - jak na złość teraz lekarka nie odbierała....prawie w każdym mieście są wyznaczone przychodnie, które pracują w nocy i  święta /punkt dyżurny POZ/
adresy można znaleźć w necie/


... mimo to jestem spokojna i szczęśliwa, że On tam jest, że spełnia swoje marzenia, bo ciężko pracował by osiągnąć to co ma...... a my mamy labę żywieniową, no wiesz pizza, chipsy i takie tam :DDD
/normalnie takich "cudów" nie jadamy/

Trzymam mocno kciuki!


5 komentarzy:

  1. Ojej dużo zdrówka dla Deniska. Mój Artur też miał zapalenie ucha, właśnie w ten piątek skończył się mu antybiotyk :/ Trzymajcie się, dacie sobie radę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zdrowka dla Deniska :-) trzymajcie sie dzielnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jesteście wspaniali. Cudownie jest dzielić szczęście z osobą którą się kocha i wspierać ją w tym:)

    OdpowiedzUsuń
  4. To niesamowite, że tak Go wspierasz i rozumiesz. Zdrowiejcie szybko.

    OdpowiedzUsuń
  5. Strasznie marzy mi się podróżowanie i zwiedzanie coraz to nowych miejsc

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.